hejsa
jeg har en dejlig stor bamse dreng af en kold blods som desværre elsker at grave i sin løsdrift for at komme ned til lorten for den er nemig deeeeejlig varm at ligge på
og så sr han jo forfærdelig ud dagen efter det sætter sig også i kager desværre. men heldigvis kan jeg holde det nede ved at strigle ham hver dag med en stiv børste ikke plastik, men jeg opdage det første gang da han i en uges tid fik lov bare at gå og hygge der var dårligt vejr og ja så kunne jeg jo ikke rigtig strigle lige godt. men så en dag tænte jeg NEJ nu skulle de altså strgles våde eller ej, var jo bange for de ville få det der hud eksem halløj. så var de tjeg opdage han var fuldstændig klinet ind i @!#$ op af benene og under maven fuldstændig som man ser nogen køer er det. jeg gav ham et dejlig uldentæppe og et fleece tæppe på mens jeg varske ben og mave i en rigtig fed baby sæbe vand, der efter tøre jeg ham rigtig godt satte ham på boks med en gang varm klid og masser af hø til han var tør og så sen aften kom han ud i løsddriften og detførste han gjorde var at trille jeg i den størte mudderpøl, gå ind i løsdriften gave et hul og ligge sig i det varme @!#$
det var de 3timers hård arbejde 
men det med sæbe vandet virke det værste totter klippe jeg ellers af. men trods dårligt vejr har jeg erfare at daglig strigling kan kun betale sig ellers vil de se forfærdelig ud, men de skal selvfølgelig ikke striglesså meget at man får øde lagt fedtlaget, bare lige man får det værste skidt af.
glæder mig til at se før og efter billeder af din hypper, lyder til den ikke kommer fra et alt for odt hjem, men godt hun er hos dig nu
held og lykke