Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Støvallergiker og støvede ridestier?
Forfatter: 
Dato:  24-05-2001 10:47
Da jeg desværre har en hest, som har udviklet en form for støvallergi eller astma, har jeg nu et spørgsmål ang. "sommervarmen" og ridestier.

Der hvor jeg rider (Vestskoven) bliver der desværre ikke vandet ridestier (*GG*), men hvad gør jeg så, når jeg rider? Er det farligt for en støvallergiker at blive redet på de støvede stier eller ?

Hvad gør I andre med støvallergikere?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Støvallergiker og støvede ridestier?
Forfatter: 
Dato:  24-05-2001 11:01
Når jeg rider på de allermest støvede ridestier, skridter jeg kun. Så snart vi kommer ind på mere skyggefulde ridestier synes jeg ikke det er det store problem at sætte tempoet op. Men jeg rider ikke på vores bane på gården om sommeren med mindre det har regnet, for så støver den utroligt meget, og det er han ikke så glad for. (begynder at fnyse og hoste) Så hellere ridehuset med åbne porte.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-05-2001 13:12
Jeg synes ikke det er et problem når man rider på en ridesti. Der bevæger man sig jo hele tiden fremad og væk fra støvet. Problemet er hvis man rider bag ved nogen eller rider på en støvet ridebane, hvor man rider rundt og rundt og derved hele tiden bliver i det område hvor støvet bliver/er hvirvlet op.

Hej Hej
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-05-2001 10:42
Hej Wivian

Hvordan går det ellers med Rocekt??

Måske skulle du overveje en SensiStop kur.

Lars Rudbeck søger i øjeblikket heste til "beviselig afprøvning" af produktet. Produktet bliver brugt både i vores og dyrernes verden med gode resultater til følge.

Hvis det evt. har din interesse at deltage i "forsøget" så prøv at henvende dig til Lars på telefonnr. 48 30 28 27, eller læs mere om produktet på www.allergi-astma.dk.

Håber ellers at du har det godt.

Mange hilsner
Lene G. Iversen
Viborg
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider