Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

æble cider æddike
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 22:20

har lige hørt at dette skulle være super til forfangne heste, samt heste (og mennesker) på slankekur - andre der kender til dette

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Udlånes:

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)

Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd

saSAas
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 11:52

Jeg har også læst at det skulle være godt mod forfangenhed,

hvis du skal bruge det som slankemidde, skal du bruge 1 spsk. i et glas vand, og det skal indtages fastene, hver morgen, det sætter gang i forbrændingen, men smager afskygeligt;-)

Gode hilsner Fru Bach

Nu med hjemmeside

Stald Nickolos.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 17:05

Hej jeg har hørt det samme og har også prøvet det på min hoppe som fik sit først "anfald" da hun var 3 år. Hun får lidt varme hove og puls på forbenene hvor sommer hvis man ikke passer på. Nå men for at komme tilbage så har jeg prøvet det og jeg fik ikke et bedre resultat.

En anden ting jeg har prøvet er veksel vand med koldt og varmt vand. Men dette tager sin tid så jeg har i stedet for haft lidt held med køleler. Det lægger du på fra knæet og ned over hovene. Huske at børste det af hver gang du pålægger nyt. Jeg plejer at smøre det på 2 gange om dagen.

Hvis du vil vide mere kan du jo købe den nye bog om forfangenhed som de også reklamere med på heste-nettet. Jeg har købt den men har desværre ikke noget at læse den endnu.

Men men din hest skal nok komme sig helt, men skal bare tænke sig lidt om hvad man giver sin hest.

Mvh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider