Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

inspiration til hoppefoder
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 20:49

Jeg står foran et lille valg og kunne godt bruge lidt hjælp/inspiration fra i andre avlskyndige hestefolk herinde.

Det foder jeg har fodret med her i efteråret, og jeg overvejer om jeg skal skifte eller om jeg skal fortsætte i det spor jeg har lagt mig i lige nu.

Pt. fodrer jeg med et foder der hedder horse lux plus, dertil havre og hø, det er rimelig nemt, forholdsvist billigt og har haft det kørt igennem et foder program så jeg har de mængder der skal passe til både hoppen, og et føl fra i sommers.

Men hoppen skal jo snart ha et "foder tjeck", i og med at hun snart går ind i de sidste 3 mdr. af hendes drægtighed.

Så, hvad fodrer i jeres snart højdrægtige hopper med?

Jeg har haft kigget på Brogårdens suregrow som nyt alternativ.

Men jeg ved ikke om hestene måske vil synes det er for kedeligt, når nu de har været vant til horselux'en?

Er der nogen af jer der selv blander jeres foder?

Jeg gjorde sidste år, men der havde jeg forholdsvist nemt ved at få noget havre, det har jeg ikke mere her fra nytår...

DV Hingste liste A'la mig selv www.123hjemmeside.dk/o...kov/125087

føl i 2008, maj e. De Noir

0
0
Svar på denne tråd

Foder ...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:14

Jeg bruger suregrow og er rigtig glad for dette - var det ikke pga at vi selv har havre så er der ingen tvivl om at jeg ville skifte til krafft - har arbejdet i en stald hvor de brugte dette foder med sucess, og jeg ved at det også er dette der bruges på Ansager dyrehospital (og så er det noget af det billigste på markedet)

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Udlånes:

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)

Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd

foder...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:21

Vi fodre med

Pavo Condition Extra som er et pille fuldfoder og Pavo Podo Supply som vitamin tilskud, plus at alle får wrap efter ædelyst. Min ridehest som ikke er drægtig, står opstaldet på ride center, får dog kun wrap om natten, da hun går på stor græsfold om dagen.

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

www.123hjemmeside.dk/shetlandspony

Heste-Trailer udlejes

Pga. ophør sælges vores shettere, mail for pris.

0
0
Svar på denne tråd

Foder...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:34

Jeg foder med wrap - roepiller - salvamin grøn - linamix og fase II fra brogaarden,og det har jeg ikke tænkt mig at lave om på..

Det er jo sådan set ligegyldigt,hvad du foder med,så længe det kan afstemmes i foderprogramet,så gør det du finder nemmeste,og hvad den lille dame trives bedst med.

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

Vi fodre...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:23

med det svenske Krafft foder, der er vi rigtig glade for, og det er hestene også, der er de vitaminer og mineraler i de har brug for, vi skal ikke gi`dem alt mulig tilskudsfoder ved siden af, det gør det lidt nemmere.

Krafft har også foder til drægtige hopper.

Hilsen Lene.

0
0
Svar på denne tråd

Tjørnehøj mølle.
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:31

Tjørnehøjmølle foder, rigtig godt og lækker foder til forholdsvis billige penge.

www.tjornehojmolle.dk

Louise - ejer af de 2 pragtfulde heste Chess og Meister

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider