Malene... lyt til hvad de andre her i indlægget siger, og det samme mener jeg...
Jeg har selv en hoppe, og hun er i forvejen en dame med et stort D! og så kommer temprementet ved siden af!
Jeg har været i samme sted som dig. man mister lysten til at ride, man ønsker endelig mere foldtid til hesten, man ønsker de andre mennesker på stedet dog ville kunne forstå min hest!
Men sådan er det ikke!
Min hoppe blev flyttet til et dejligt sted med foldtid, MEN...
Der blev foderet med havre og hende og havre kan bare ikke sammen, hun bliver en tikkende bombe, og sammen tid med faldt hun aldrig til, og jeg havde jo den vilde og farlige hest i stalden, og hvorfor jeg dog ikke købte mig en anden hest osv...
Men JEG vidste at det var s#u ikke min hest det var galt med, så jeg sagde pænt farvel og tak og jeg har aldrig fortrudt det!
Jeg kan nu sidde inde i min stue og kigge på at hestene græsser ude på marken og hvor er det bare skønt 
Jeg bestemmer foderet, jeg bestemmer foldtid, jeg bestemmer hvornår jeg skal ride, jeg bestemmer hvad jeg gider og høre på fra andre, og jeg kan se mine heste stortrives, og det betyder alt!!!
Du har sikkert ikke mulighed for at flytte din hest hjem, men der findes mange gode opstaldningssteder som er hestevenlige.
Nogen steder må du selv medbringe foder, nogen steder skal du selv lave lidt mere end hvis du betaler for fuld pension, men det er hyggeligt, og det syntes din hest helt sikkeret også!
Hvis du får den mulighed, ville jeg anbefale dig roepiller.
Håber du tager det til overvejelse for din egen og din hests skyld, for det er hverken rart for hest eller rytter.
Held og lykke