|
|
| Er MSM MSM? |
| Forfatter:  |
Knabber |
| Dato:  |
19-12-2007 12:22 |
|
Hej! jeg skal have købt noget glucosamin og msm og så er mit spørgsmål om heste kan tåle glucosamin sulfat og msm som egentlig sælges til mennesker? Jeg tænker nemlig på at købe dette: www.urtemedicin.com/ artromix1000gpulver-p-84.html Eller skal jeg holde mig til noget fra vital horse som jeg ved er til heste? I mine øjne burde der jo ikke være forskel på produkterne...MSM er vel MSM uanset hvem det sælges til... Håber der er hjælp at hente? Hilsen Charlotte
* ~* SUWR *~ * saddleupwesternriders.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, det... |
|
|
vil jeg tro. I starten - før det blev godkendt til mennesker - købte mange jo det, der var beregnet til dyr i stedet, så det burde også virke den anden vej. mvh Line
Frelst... heldigvis 
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare det er rent :o) |
Guccibamse |
19-12-2007 12:41 |
|
Hej Charlotte Vi bruger selv Msm og glocosamin til vores pony og køber det hos Vitalhorse. Der er vi sikre på at der ikke er tilsat alt muligt andet... der er det 99% rent begge dele. Der er ingen forskel om det er til mennesker eller dyr bare det er rent... Det på vitalhorse er det billigste vi har fundet indtil videre... ) Hilsen Christine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vital horse |
Louise ♣Lerano♣ |
19-12-2007 13:29 |
|
Jeg købte det også på vital horse da jeg skulle bruge det til min gamle hest. Det var også det billigste jeg kunne finde -og jeg brugte timer på at surfe nettet tyndt. Jeg er nemlig nærrig. Og ellers er det det samme ja. Som en anden siger så brugte mange mennesker det til heste -før det blev godkendt herhjemme. Nu er det bare pakket i pænere tabletter til mennesker end det er til heste. Men ellers er det "virksomme stof" det samme.
Louise & Stald Kelon´s Lerano
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak :) |
Knabber |
19-12-2007 13:49 |
|
Takker for de hurtige svar  Det er nok bedst at handle hos Vital Horse.. Jeg har kun hørt gode ting om dem! Er de hurtige med leveringen? Hilsen og tak fra Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glucosamin |
|
|
Der er forskel på Glucosamin, det findes som Glucosaminsulfat og Glucosaminhydrochlorid (HCL), der er det største indhold af ren Glucosamin i Glucosaminhydrochlorid og derfor er det en god idé at vælge det, hvis man har mulighed for det. Bare lige et godt råd 
Louise - ejer af de 2 pragtfulde heste Chess og Meister
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| linke linke |
|
|
Kan man få et link til vital horse ?? Jeg bruger lige nu bio flex som også er et gluco produkt og det virker!! Køber det hos travdiscount i Ålborg June
Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Hej jeg køber det hos Solanum jeg køber det der hedder solanum flex- ledbrusk og ledvæske deres produkter virker rigtig fine og de har mange gode ting. Mvh Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige et link... |
Knabber |
19-12-2007 20:25 |
|
Et link til dig June http://www.vital-horse.com/ Louise: synes gang jeg har læst at det helst skulle være glucosamin sulfat, så godt du nævner det  Hilsen Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| levering... |
|
|
Jeg synes at vital horse er hurtige med leveringen... Når man tænker på at det bliver sendt fra England.
Lene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vital Horse |
|
|
Ja, Vital Horse er meget hurtige med leveringen. Super service!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sulfat er testet |
|
|
til en god optagelse hos heste, hvilket hcl ikke er. Bare et tip  Jeg køber også hos vitalhorse. Super service, hurtige, billige. Lone
Massage, healing hest/rytter Søger du et nyt rækkehus ved Århus? Tjek profilen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Azina ♥Mal♥ |
|
|
Azina ♥Mal♥ - Kan du vise dokumentation for det, for det vil jeg da meget gerne se 
Louise - ejer af de 2 pragtfulde heste Chess og Meister
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg køber |
|
|
sltid fra vital horse, men det er godt nok til min hund...
Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MSM hos Solanum |
LeneG (LeneGravesen) |
21-12-2007 19:45 |
|
MSM plejer at være billigst hos solanum, www.solanum.dk eller www.rheumacure.dk. Der er sådan nogle tilbud på f.eks. 5 kg. Glucosamin HCL er bedre end sulfat, og HCL er normalt billigst hos VitalHorse, www.vital-horse.com. Begge er utrolig hurtige til at levere!
Lene G Finder du en sten i din ene sko, så vær glad, det er én, og ikke to
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anette 1512 |
|
|
Hvor meget plejer du at bestille. Er lidt nysgerrig på hvad det koster at fragtet. For MSM er godt nok billig, hvis man tager 1 og 2 kg.
Alt fra hestedækner til ridebukser vaskes og repereres. Naturtørv, hamp til strøelse, samt HAYBAR Rokale-plejeprodukter NikWax imprægneringsmiddel Forhandles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annette 1512 |
21-12-2007 22:39 |
|
Jeg har bestilt 1 kg premierflex for 34,99 pund på Ebay. Mener det kommer op på ca. 41 pund inkl. forsendelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|