Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

så skal hun hjælpes
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 21:16

hei alle

er der nogle der vil være søde at hjælpe mig og forklare hvad en pibehas er og hvad den har af betydning. den sidder på bagbenet ved knæet bagpå.

på forhånd tak

knuzzer og god jul..

Vuptidax.... fandt endelig drømmehsten..!!

har erfaret at det tager år at finde drømmen af en hest men når den er fundet elsker man den med hele sit hjerte..!!

0
0
Svar på denne tråd

piphas
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 21:19

Det hedder piphas og er en væskeansamling rundt om haseleddets spids. Som regel harmløs, ligner hesten har en kugle udenpå leddet.

:Pia

*

købes:

vind/vandtæt dækken m. 100-200 g fyld og halvhøj hals - til kraftig hals og bringe 130 cm

billig "lammefætter" (sadel) str. PONY

0
0
Svar på denne tråd

jeg har ladet
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 21:20

mig fortælle at den udelukkende er kosmetisk, og at det blot er en væskesamling...

Har selv en hest med en pibhas, som man ikke mærker noget til, andet end at den generer mit øje. Men vil lige sige, at da hun var højdrægtigt, var pibhasen ca. dobbelt str. og hun gik anderledes på det ben... så helt uden betydning er den nok ikke...

Zamangah

Hubertus Flexline m. korte gjordstropper sælges.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 21:40

rigtig mange tak for svaret.. jeg har også hørt det skulle være harmløst.. det er en hingst jeg har så han skal ikke være drægtig..smiler..

Vuptidax.... fandt endelig drømmehsten..!!

har erfaret at det tager år at finde drømmen af en hest men når den er fundet elsker man den med hele sit hjerte..!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider