er der bestemt, og hun går også fint fremad på tur og bane, men hun har ikke den fremdrift hun havde i f.eks. foråret, jeg ved godt det bla. er pga. den dårlige form og det klart hun brænder hurtigt ud. Jeg rider en del skridt og trav intervaller, kort tids traven og derefter skridt, altså puls træning kan man vel kalde det.
Jeg kunne godt tænke mig at få et tip til lidt mere energirigtig fodring af hende, roepillerne giver jeg egentlig 'kun' fordi hun er en ædedolk der sluger hendes amd i løbet af kort tid, hvorfor hun bliver fodret to gange om aftenen. 1. gang med roepillerne og vit.min. og lidt wrap og 2. gang med resten af wrappen.
Der er vel ikke noget 'energi boost' i hverken roepiller eller salvimin grønt? Ja, jeg ved faktisk ikke. Jeg har nemlig endelig fået muligheden for at ride i ridehus i vinter, hvor jeg 'normalt' kun rider udendørs når vejret tillader det, hvilket ikke er så ofte som jeg kan nu, så tidligere har den energi hun har haft været nok, da der ikke har været den mulighed som der er nu, forstå mig ret, jeg har ikke travlt, men det kunne være skønt med en hyp der ikke 'brændt tør' efter at være varmet op...
Dyrlægen er SELVFØLGELIG med ind over sygdomme og andet nødvendigt, bare lige så vi har det på plads. Men jeg håbede at kunne få lidt fif til noget tilskud eller et helt foderskift herinde, fra nogle af de mere foderkyndige end mig selv...