hejsa
jeg har såen et stort spøgelse af en koldblods jeg købte sidste år - han skulle siges at være litauisk træk/kørehest.
sidste vinter starte ham med at stå og stampe med bagbene i boksen såen meget hårdt og fast flere gange i træk ned i gulvet.
bemækede ikke rigtige noget i selve sommeren, men nu er det blevet vinter/koldt igen og nu er hans starte på det igen.
det blev så rigtig slemt idag da vi var ude og skridte en tur på stubmarken - pludselig stoppe han op og begyndte at stampe hårdt med det ene bagben og nægte at gå vidre jeg blev selvfølgelig forskrækket og hoppe ned med det sammen og undersøge ham men så holdt det op og jeg kunne intet se 
så snart jeg satte mig op starte det igen, og selvom jeg træk stampe han mens han forøgte at følge med, men han ville helst stå stille - nej så blev jeg enig med mig selv nu trækker vi hjem så vi gik mod stalden - men da jeg ved han kan være snu tænkte jeg, nej det er nok fordi han fandt ud af da han stampe første gang, så vendte jeg staks næsen hjem så jeg forsøgte igen at sætte mig op og ride væk fra gården - der kom ikke mere og jeg skridte og trave lidt for at se om jeg kunne mærke noget - men umidelbart kunne jeg ikke mærke noget han var noget sløv, men ok vi er lige starte op med at ride igen efter en hovbyld i et FORBEN. - og har pt kun skridte den sidste uge nogle korte ture - da han har lidt væske på haserne starter vi roligt op også fordi han er så stor som han er - væsken på haserne skulle efer dyrlægens vurdering ikkehavde den store betydning for ham.
jeg kan lige tilføje han går í løsdrift i år.
han skal vaccineres i morgen så jeg vil selvfølgelig høre duyrlægen af der men ville lige høre om i havde nogle idder eller havde oplevet noget ligende - har selv en mistanke om noget gigt måske spat.