Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Jer med klippede heste - dækkener?
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 14:20

Min hyp var også klippet sidste år, men der frøs han ikke nær så meget som han har gjort i år. Han gik med 200g til det blev dagsfrost og i den tid han gik med 200g ude havde han 150g på i stalden.

I løbet af den sidste uge er jeg så gået fra 200g uden for til 300g og i stalden helt op til 400g!

Han var kold i stalden under sit 300g udedækken, så jeg måtte op til 400g staldækken. På folden er 300g OK, han er ikke varm, men heller ikke kold når han kommer ind.

Har et 500g bucas vinterdækken til at ligge, men det burde ikke blive atuelt før vi har omkring -5 om dagen og han bliver klippet igen. Sagen er den at det tykkeste stalddækken jeg har er det 400g han har på nu. Det var rigeligt hele sidste vinter... Men i år har han jo allerede nu brug for det. Skal jeg så ud og have fat i et tykkere til når han klippes igen? Det eneste tykkere jeg kan finde er rambo jumbo stable med 550g...

Så jer der også klipper hestene, hvad har de på nu inde og ude og hvor meget plejer i at komme op til at ligge på dem?

Mvh.

Helle

Dansk Svensk gårhunde hvalpe sælges!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 21:15

min har 300 gram på både ude og inde, jeg synes det lyder lidt vildt med din hest, men hvis de 400 gram plus uld ikke er nok må du højere op i gram.

Hilsen Camilla.

købes nær roskilde gerne med mulighed for levering.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider