ja som tidliger har jeg problemer med at få min hest ind fra fold alt er nu prøvet.
jeg har prøvet at tage en spand fodre med ud med resultatet at blive sparket.
godbider hjælper ikke.
har også prøvet at havde en pisk med ud.
at hive hård.
at stå et stykke væk indtil han kom.
være sød og blid.
men der er intet der rigtigt funkere.
han er begyndt at tage hovedt op og nermest true mig.
han er rykket et nyt sted hen for her ikke så længe siden men han har være sød sådan man kom når man kaldte og man gik hen til og han gik og var glad.
han er ikke blevet redet de sidste dage for jeg var nødt til at give op være gang.
det ligner ikke mín hest at være sådan...
min mor siger at det måske er min fejl eller uden jeg ved det.
for jeg havde på et tidspunkt part på en hest der oppe som ikke var særlig sød mod mig den sparket og bygget og stejlede hele tiden.
og der blev jeg bange for den
tror i måske at jeg er bange for at være der oppe selvom den hest ikke er det mere at det måske sidder i mig og blackie kan mærke det.
selvom jeg ikke selv syntes jeg er bange.
problemet er så han skal havde dyrlæge på ondsdag og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre(han fejler ikke noget tror jeg da:D han skal bare vaccineres og havde årdnet tænder)
men ellers tænkte mig og minmor at han bare skulle passe sig selv her i vinter indtil jeg rykker et andet sted hen til fårået mig og min hest har haft lidt "ride" problemer også at min ridelære var rykket til et andet sted og skulle havde en ny ogsådan men jeg rykker til min ridelære til fårået.
hvor jeg måske skulle starte forfra han er ellers igang med tilriding på trods af han er 8 år (han var kun ridevant da jeg købte ham)
måske skulle vi starte på en frisk
hjælp mig med tips og råd og hvad kan jeg gøre
hvdad syntes i mm.