Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hævet bagben
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 17:38

sagen er den at min dejlige hoppe stod i går med et hævet bagben, fra lidt over koden og så helt ned til hoven, havde hende løs i hal for at se om hun var halt og tilsynladende så det ikke sådan ud,

i dag da jeg så kommer derud er hun vævet næsten op til hasen dog stadig ikke halt hvad jeg kan se, så lagde staldbandage på og ser an til i morgen, hun var på fold i går og der var hævelse hverken mere eller mindre efter hun kom ind.

hvad tror i det kan være?

hun er absolut ikke blevet redet hårdt

er hun hævet i morgen kontakter jeg selvfølgelig dyrlægen.

Minni

Den 14/9-2006

Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær

www.hhfoto.dk

fotografering tilbydes.

Klipning tilbydes på fyn.

0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 18:35

Det lyder som det sammen som min. havde dyrlægen ude en fredag aften, og hun havde forvreden noget. så to ugers pause, og staldbandager på hvertfald et halvt år(hun hæver tit op)

men det kan jo også være muk, så få hellere dyrlægen ud.

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 08:19

jeg tror ikke det er muk, da hun ikke har haft problemer med det i den tid jeg har haft hende og hun er helt tør i pelsen.

men det andet kunne det da egenligt godt lyde som.

Minni

Den 14/9-2006

Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær

www.hhfoto.dk

fotografering tilbydes.

Klipning tilbydes på fyn.

0
0
Svar på denne tråd

sammen problem
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 11:16

Da jeg kom til min 3 års hoppe (ikke tilreddet, skal til og igang!!) i fredags, stod hun med det samme. Hævet omkring koden og ned. Vi besluttede at vente og se om det ikke faldt, da hun hverken var urent gående elelr halt. Lørdag var det værre (staidg rengående!!), søndag ingen forandring og igår ringede jeg til dyrlægen som mente vi skulle se det lidt an og jeg skulle ligge varmebandage på. Idag er det andet ben så også hævet!!!? Hun har stået på sygefold de sidste 2 dage uden forandring. Jeg har så hørt idag at flere stalde heromkring har heste stående med samme problem - det skulle være en virus der flurere. Så ringer til doktor dyr igen imorgen, så må han komme ud og kigge.

Skynd dig Langsomt!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider