Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Dækken tik bred hest?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 18:25

Jeg håber der er nogen flinke personer som vil hjælpe mig med mit lille problem.

Det er at min hest er forholdsvis bred foran men ikke mega bred, men bred nok til at det er svært og finde et dækken som ligger godt og som kan lukke på en ordenlig måde foran.

Problemet ligger nok også i at jeg ikke vil gå ud og bruge mange penge på en super godt dækken da han ødelægger dem. De holder kun 1 vinter.

Så min spørgsmål lyder hvilket dækken bruger du til din halvbrede hest?

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 19:44

hej med dig..

jeg har en oldenborg (den gamle model) den er jo også bred..

men jeg har intet problem med at finde dækkener.. men jeg kan varmt anbefale HL (horse land) dækkenerne.. de er rigtig gode :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg måtte
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 20:24

opgive at finde dækken til min lille (150 cm) - og meget korte men brede Tinker.. De var enten for små og stramme, eller også bliver de nærmest til kjoler (meget lange) hvis de skal passe over hendes skuldre..Men vi har lært at klare os uden brug af dækken..

Mette & Miss I´Will

Frem og tilbage er lige langt

0
0
Svar på denne tråd

Dækkener
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 20:51

De dækkener der hedder Hansbo er supergode til brde heste!

Min hest er heller ikke af den slanke type, så derfor plejer jeg at købe dem et nummer større(155) end han egentligt burde bruge og så udnytter han længden i bredden, men disse Hansbo dækkener er super gode, han skal faktisk kun bruge et str 145, som han mål egentligt er. De er eksta "brede" så de går godt ned om hesten, og de har nogle gode skulder slidser, og en god bred haleklap.

Bonus er desuden at der følger en lille pose med et sæt ekstra t-spænde, to ekstra D-ringe, en meter gjordstrop og et pænt stykke dækkenstof med, så det kan repareres pænt i så fald at det skulle gå i stykker.

Og så tænker i: "Gud de må være dyre", men nej. Selv deres tykkeste vinterdækken koster ikke over 900 kr og regndækkenet er set til 495 kr...

De kan købes i Nørrelunden på Fyn og her: http://www.willab.se/, www.noas-shop.dk/ index.php?manufacturers_id=20 ( dem der hedder Event Basic), www.happy-horse.dk/ group.asp?group=10&sub=10, også Event bacis)

Virkelig nogle supergode dækkener jeg helt klart vælger fremfor andre dækkener, da prisen også tit er til at overkomme...

Mvh. Lotte

0
0
Svar på denne tråd

BR eller JACKSON!
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 23:16

Se overskriften!

Passer i hvert fald perfekt min meget bred-bringet frieser!

Lene

STOR FRIESERVALLAK SÆLGES/BYTTES

0
0
Svar på denne tråd

Dækner
Forfatter: 
Dato:  03-11-2007 14:13

Tusind tak for jeres svar.

Jeg vil ud og se om jeg ikke kan finde et dækken af de mærker som i nævner.

0
0
Svar på denne tråd

13233334
Forfatter: 
Dato:  04-11-2007 22:00

Tror du også at dækkendet kun ville holde et år hvis det var et af super kvalitet?

Rambo har et XL dækken til brede heste - jeg er sikker på at det holder godt.

MetteH

Forventet ankomst af lille ny verdensborger 5 januar 2008 !!

0
0
Svar på denne tråd

Masta...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 16:32

Min pony bruger Masta. Andet passer dårligt

0
0
Svar på denne tråd

Bucas -
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 17:14

Eller det nye fra Rambo til quarter, de er jo lavet til små, korte og kragftife typer.

0
0
Svar på denne tråd

Rambo-
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 19:02

er absolut en vinder, og meget slidstærkt. Mit er 11 år gammel!! Og har aldrig været i stykker. Der er et ekstra stykke til bringelukningen, så det også passer til brede heste. Altså sådan et løst et, man kan sætte på.

ASN
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider