De dækkener der hedder Hansbo er supergode til brde heste!
Min hest er heller ikke af den slanke type, så derfor plejer jeg at købe dem et nummer større(155) end han egentligt burde bruge og så udnytter han længden i bredden, men disse Hansbo dækkener er super gode, han skal faktisk kun bruge et str 145, som han mål egentligt er. De er eksta "brede" så de går godt ned om hesten, og de har nogle gode skulder slidser, og en god bred haleklap.
Bonus er desuden at der følger en lille pose med et sæt ekstra t-spænde, to ekstra D-ringe, en meter gjordstrop og et pænt stykke dækkenstof med, så det kan repareres pænt i så fald at det skulle gå i stykker.
Og så tænker i: "Gud de må være dyre", men nej. Selv deres tykkeste vinterdækken koster ikke over 900 kr og regndækkenet er set til 495 kr...
De kan købes i Nørrelunden på Fyn og her: http://www.willab.se/, www.noas-shop.dk/ index.php?manufacturers_id=20 ( dem der hedder Event Basic), www.happy-horse.dk/ group.asp?group=10&sub=10, også Event bacis)
Virkelig nogle supergode dækkener jeg helt klart vælger fremfor andre dækkener, da prisen også tit er til at overkomme...
Mvh. Lotte