Hejsa.
Ved ikke om nogle af jer før har læst mit tidligere indlæg omk. at løfte benene på hesten. Jeg troede han hande fået det lært, og jeg træner virkelig hver dag. Men Han vil bare ikke (Joe- shire).
Aner ikke hvad jeg skal gøre. Ingen smed vil tage ham, for han vil ikke stå stille. Og hvis han bliver bedøvet bliver han for tung.
Han er begyndt at sparke ud når jeg tager hans baghove. Har prøvet det med trækketov. Det nytter heller ikke, da han så bare går frem, eller sparker så hårdt at man ikke kan holde. Og han bliver ved med at sparke. Også selvom jeg giver lidt slip så snart han ikke sparker ud. og ved forhovene går han frem eller slår ud med benet. I går fik jeg hans hov lige ind på mine ribben.
Hvis han ikke slår ud, træder han tilbage, eller hænger sig på mig, så man ikke kan holde benet. Det er kun det ene forben jeg nu kan løfte i ganske kort tid. Og har ikke trænet det mere end de andre. 
Hans hove er virkelig grimme og ødelagte nu. Og der er altså synd. Ingen smed vil jo tage ham.
Har også prøvet at klik træne. Men det nytter heller ikke, han er totalt ligeglad med klikker.
Nogle der har en idé til hvad jeg kan prøve, for at få ham til at løfte ben og stå stille?
Har brug for alle de råd i har.