Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Priser på div. foder
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 19:55

Jeg er ved at regne lidt på nogle foderplaner til mine heste, men mangler nogle priser på lidt forskelligt.

Mangler kg.-prisen på roepiller, hvedeklid og hø

Derudover mangler jeg liter-prisen på olie.

Er der nogen som kan hjælpe med disse priser.

Vil meget gerne have nogle links og forslag til olie - gerne med priser.

Og også gerne nogle links til leverandører af hø i midt- og vestjylland. (jeg bor i Ringkøbing)

Håber på jeres hjælp!

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd

DLG el. leverandør
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 09:44

Det er bedst at få priser hos sin leverandør.

Hvis du handler hvedeklid og roepiller hos DLG, så forhør hos dem - normalt er der småportions- og storportionspriser og afhentet i løs vægt mv.!!

HØ... kan være svært at få fat i.

Jeg bor selv i Vestjylland, og jeg får mit grovfoder hos en landmand, og jeg synes, at det er den bedste og billigste måde at skaffe det på.

Du kan jo købe GrønHø hos DanGrønt.

I år har min grovfoderleverandør brugt alt sit hø selv til sit fedekvæg på marken her i løbet af efteråret, men han har lavet fantastisk godt og meget wrap også. Så det benytter jeg mig af.

Hø kan jo også være af meget svingende kvalitet alt efter vejrforhold i produktionsperioden, så jeg vil egentlig meget hellere have noget godt wrap, ca. 60% tørt i begyndende skridning til mine heste...

Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

wrap...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 12:23

Ville også rigtig gerne fodre med wrap. Det ser umiddelbart ud til (når man ser priserne på markedspladsen) wrap er billigere end hø. Og kan faktisk rigtig godt lide at fodre med wrap, da jeg tit synes det er lettere at finde wrap i en god kvalitet frem for hø.

Men da jeg kun har to heste, er jeg desværre bange for at jeg ikke kan nå at bruge en balle wrap inden det bliver dårligt. Og skal man købe de små baller, koster det bare meget mere.

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd

Om vinteren
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 15:02

Kan en stor balle wrap (3-350 kg) godt holde i 14 dage eller mere, uden at det brænder sammen. Så wrap i stor balle er en mulighed...

Anissi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider