Hej Hej
Jeg har 4 heste...
Hann hoppe med føl - er lidt i ridning
Hann føl på knap 4 mdr
pony vallak, en tæt lille en på 120 cm
Ol. Hoppe på 168 cm - er lidt i ridning
De går allesammen på mark fra tidlig morgen og kommer ind lige inden det bliver mørkt...
Jeg fodre idag med Møllerens vrinsk, Møllerens havre, Greenpower Grass, Brogården Suregrow (til hoppe og føl)
Og masser af gulerødder og hø. samt halm...
Møllerens vrinsk skulle jo egentligt dække ind med vitaminer og div. De to store for vrinsk og havre i foderautomaten, samt det andet til aften, ponyen behøver egentligt ikke have noget så han får en lille smule greenpower og gulerødder, samt hø, følle spiser sammen med sin mor om aftenen når de får suregrow, gulerødder og greenpower - samt alt det hø de kan spise.. jeg vil gerne være sikker på de alle er dækket ind med det hele - her til vinter vil jeg gerne give dem lidt vitamin/mineral tilskud, er der nogle af jer der har et forslag til dette?
Hvordan gør I med føllene, er der et tidspunkt, hvor man siger de skal til at fodres, sådan af egen krybbe, hun spiser som sagt sammen med mor og får også stadig mælk nogle gange om dagen, hun mangler bestemt ikke noget, vokser sig fin stor... men selvom de er på mark hele dagen er der jo ikke så meget næring i græsset mere... nogle der har forslag?