Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

foder + vitaminer
Forfatter: 
Dato:  26-10-2007 10:16

Hej Hej

Jeg har 4 heste...

Hann hoppe med føl - er lidt i ridning

Hann føl på knap 4 mdr

pony vallak, en tæt lille en på 120 cm

Ol. Hoppe på 168 cm - er lidt i ridning

De går allesammen på mark fra tidlig morgen og kommer ind lige inden det bliver mørkt...

Jeg fodre idag med Møllerens vrinsk, Møllerens havre, Greenpower Grass, Brogården Suregrow (til hoppe og føl)

Og masser af gulerødder og hø. samt halm...

Møllerens vrinsk skulle jo egentligt dække ind med vitaminer og div. De to store for vrinsk og havre i foderautomaten, samt det andet til aften, ponyen behøver egentligt ikke have noget så han får en lille smule greenpower og gulerødder, samt hø, følle spiser sammen med sin mor om aftenen når de får suregrow, gulerødder og greenpower - samt alt det hø de kan spise.. jeg vil gerne være sikker på de alle er dækket ind med det hele - her til vinter vil jeg gerne give dem lidt vitamin/mineral tilskud, er der nogle af jer der har et forslag til dette?

Hvordan gør I med føllene, er der et tidspunkt, hvor man siger de skal til at fodres, sådan af egen krybbe, hun spiser som sagt sammen med mor og får også stadig mælk nogle gange om dagen, hun mangler bestemt ikke noget, vokser sig fin stor... men selvom de er på mark hele dagen er der jo ikke så meget næring i græsset mere... nogle der har forslag?

Folealarm udlejes

kontakt mig pr mail: herlev_mori@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

slet ingen
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 10:34

slet ingen der kan hjælpe

Folealarm udlejes...

kontakt mig pr mail: herlev_mori@hotmail.com

Gasbeton sælges...

kontakt på 31328600

0
0
Svar på denne tråd

www.foderplan.dk
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 12:00

Heste i forskellige aldre har forskellige behov, og der er individuelle forskelle på heste og ponyer, nogle er mere trivelige end andre.

Føl og plage har meget større behov for FE, protein og vitaminer og mineraler end udvoksede heste, og derfor kan man sjældent bruge samme blanding, ellers i hvert fald ikke uden ekstra tilskud.

Jeg vil opfordre dig til at kontakte www.foderplan.dk

Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider