Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Utrolig gnuppesyg
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 21:07
Er jeres heste også helt vilde med at blive gnuppet??
Min hoppe virker som om det bare klør på hende over det hele....ikke fordi hun selv klør sig, men lige så snart jeg bare nusser hende med en strigle eller hånden, langs man, ryg, siderne på hende, bliver hun helt skæv....har i erfaring med at de "klør" under dækknet??
0
0
Svar på denne tråd

sådan er det tit...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 21:10
mine hest er også ved at vælte mig tit, fordi jeg ikke må gå for langt væk.. de skal jo nusses.
Den lille Bob præstere engang imellem at bakke helt hen til mig, fordi han lige skal nusses på måsen *g*

Jeg tror bare det er fordi alle hårene rejser sig igen når dækkenet kommer af og så klør det tit.

-miki-

Læs alt om KRYBBEBIDNING på min hjemmeside, hvor I også kan læse mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater.
0
0
Svar på denne tråd

Ja min gamle hoppe
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 21:16
...
Min gamle araber hoppe lakhila elsker at blive gnubbet mellem ballerne og inden under maven ved yveret og meget gerne på yveret. når man har stået og gnubbet hende i et par minutter er hun helt salig af velbehag. Mulen er vendt op ad, hovedet er strakt helt frem til det yderste punkt, kroppen er spændt som en flisbue og svajer faretruende til den ene side. Efter et par minutter går det op for hende at man ikke mere gnubber men hun bliver længe stående i samme stilling og det ser nærmest ud som om hun er i trance.
Skøre gamle krikke.
imc
0
0
Svar på denne tråd

min elsker
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 09:23
det også specielt på halsen, og ser noget fornærmet ud når man mener man er færdig. og hvis jeg gider at klø med hånden bagefter i hovedet, så er man bare et hit!!
Mange venlige hilsner

Maria

Tjek mine billeder på min præsentation!
0
0
Svar på denne tråd

jakke på
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 11:27
ja.. synes mange heste der går med dækken er glade for at blive kløet der hvor dækkenet har siddet..vi kender det jo selv.. hvis vi har en tyk jakke på og det klør på ryggen.. det hjælper altså ik ret meget at blive kløet uden på jakken.. nej af med jakken også klø.. og dækkenet er jo hestens "jakke"..
synes det er ganske normalt og opleves tit!
0
0
Svar på denne tråd

Shetlænder
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 11:56
Jeg har en gammel tøs af en Shetlænder gående og hun elsker at blive kløt i mellem forbenene og for at jeg kan komme til det må jeg selv ned på knæ.
Når jeg klør hende så gnubber hun også mig på skulderen men det kan sommen tider være at hun kommer til at bruge sine tænder lidt for meget.
Lars Johansen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider