Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Dækkenophæng
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 15:06

Nogle smarte løsninger til at hænge dækkener op på når de ikke er i brug - tørring osv. Ville gerne ha noget mere organiseret end bokslågen.

Mvh. Anne

En krone for kongeriet, en bølge for vandet omkring det lille land

Dansk Varmblod
0
0
Svar på denne tråd

krog/stang
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 16:29

Hmm...jeg har overvejet en krog i loftet eller en rund hyldeknægt/stang ud fra væggen helt oppe ved loftet som jeg kan hænge dækkenet over ved at lukke det foran og lade det hænge i fuld længde ned lige ved siden af radiatoren i mit sadelrum.

Pt lægger jeg dem ud over sadelknægte på væggen i alm højde. De tørrer fint, men det roder ad H til.

0
0
Svar på denne tråd

Dem der
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 16:52

boede her før har taget to stykker reb og fæstnet til et par spær, i disse to stykker, der hænger med ca. 1,5 meters mellemrum er der, en meter over jorden bundet en jernstang fast i hver ende og en meter højere oppe en til, ligesom de dækkenhængere man kan købe med kæder i. Simpelt og billigt.

Mendacem memorem esse oportere. *

5000 kr. i bøde for det her svineri!! Velkommen til år 2007 kære dyr!
www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/ dvp.nsf/cases/OCAN-73M9AQ
0
0
Svar på denne tråd

Dækkenophæng.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 08:41

Vi vil til at lave et system i laden, hvor diverse dækkener kan hejses op og hænge i loftet når de ikke bliver brugt lidt ala det CheLab beskriver - regner selvfølgelig med at det bliver både godt og praktisk .

Mvh.

AnjaR

0
0
Svar på denne tråd

Super indlæg
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 09:57

Lige det jeg ledte efter

Er der nogen af jer der har mulighed for at sætte et billede ind af jeres "ophæng"?

Det ville være super :)

Mvh Janne

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 13:33

Jeg investerede 660 kr. i en dækkenhænger fr moesbæk, det er de bedste penge jeg har givet ud. Dækkenerne hænger altid pænt og ordentligt, intet ligger og flyder.

Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider