Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

om dækkener
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 17:49

Ja det er jo ikke nemt at finde dækken som abre ligger perfekt.. men nu er det endelig fundet.. rhino og amigo ligger som skabt på min hest... men kender i det at det er irriterende at komme og se at der er huller i... nu spørger jeg jer kloger mennesker om det er muligt at ligge at tyndt regndækken uden på og stadig have den gode pasform uden at min hest bliver skaldet???

andre der har samme problem...??

har en del tynde regndækkener som jeg bare ville bruge som skold uden på hans nuværende... men er der nogend er ved om pasformen ændre sig hvis man smider et andet uden på??

ved faktisk ikke om jeg egentlig har skrevet dette indlæg det forkerte sted...

håber der er nogen der har prøvet det af eller har andre gode tips :-)

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

er der huller i dækkenet?
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 13:51

Hejsa.

Er der huller i dækkenet eller i hesten?

Jeg mener også, at Rambo, Rhino og Amigo ligger utrolig godt på hestene, men hvis din hest får slidskader af dækkenet, ligger det måske ikke helt perfekt? Ellers ville jeg investere i en undertrøje, så er du ude over det problem.

Hvis der er huller i dækkenet, ville jeg købe et andet. Lag på lag går jeg ikke ind for, da det er på bekostning af åndbarhed, hvis dækkenerne ikke er fremstillet til at ligge lag på lag (Rambo Duo f.eks., underdyner mv.)

Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 20:45

nej han får ikke slid mærker af hans nye dækkener.. men der er en del dyrer i brug end så mange andre dækkener... derfor ville jeg høre om man kan ligge et tyndt gammel regndækken uden på for at de ikke skal gå så hurtigt i stykker (altså hans nye)... han går på en fold hvor drengene rigtigt leger.. det går jo ud over dækkenerne :(

derfor jeg vile høre om der er andre der har samme proplem... ville beskytte hans nye dækkener med de gamle... dem er jeg jo ligeglad med da de ikke ligger ordenligt... men spørgsmålet er så om det ændre pasformen på hans inderste dækken at ligge et uden på...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

der ændrer
Forfatter: 
Dato:  19-10-2007 23:54

måske ikke på pasformen, men som nævnt så ændrer det meget på hvor åndbart det er for hesten

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Udlånes:

Andora

Romeo

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)

Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 11:40

NU er det afprøvet i lidt over en uge... og ja ikke et eneste hår er slidt af :-)

har givet ham et vildt tyndt regndækken udover og det holder både pasform og åndbarhed... så nu kan de andre heste bare bide løs :-) sagt på den måde at jeg ahr flere af de tynde dækkener jeg kan give ham på hvis det går i stykker...

så har selv fået svar på mit spørgsmål...

men ellers tak for svar...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider