hejsa
min heste er kommet i den kedelig situation at han fik en meget slem hov byld han gik til sidst så dårligt at han måtte stejle for at komme til pas langt nok op til han kunnet tage et hop på bagbene for at komme frem af, for samtidig undgå at træde p ådet dårlige ben
inden smeden nåede at kome lå han ned i smerter så meget at han krænge hovede helt bag over - det gik bare så stærk fra han kun træk på benet, til han bare lå der i total smerte 
nå men smeden fik hul på den og den var rigtig grum og stor han var næsten helt inde ved hov benet og turde derfor ikke grave dyber - han er så på smerte stilden og pennicilin snakke med dyrlægen idag da han skulle ha mere smerte stillen hvis han ikke fik det bedre mandag - dyrlægen syntes så det var foruroligende at han ike havde fået det bare lidt bedre men tværdig mod han går rigtig rigtig skidt, så hun vil komme imorgen og røgten ham, da hun er bange for at hov benet har taget skadet.

der til skal lige siges at vi troede først at årsgen til han halte var det spark han havde fået ved siden af skulderen på forbenet, men da dyrlægen så satte den der tang på hoven opdage hun så det måtte være en hov byld.
men det jeg vil høre er hvad konsekvenser kan det have at hovbenet er skadet og i hvilken form ud over det kan være dejet kan der ellers være skade på det??? og hvad vil det sige at det er drejet - har hørt om det men ved ikke ret meget om det 
vil han blive god igen min dejlige dreng