Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

vallak i knibe
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 16:21

Hej..

min lille shetlændervallak er blevet frosset ud... han er selvskabshest, men efter jeg har fået en hoppe med føl ved siden så må han ikke have lov til at komme ind i huset hvor der er varmt(de går i løsdrift)Når han så endelig går der ind til de andre så sparker hoppen efter ham. Jeg er godt klar over at hoppen beskytter føllet, men der der måske en eller anden metode til at kunne få dem til at enes lidt bedre, jeg kan ikke bære hvis han ikke akan komme ind her til vinter på grund at en sippet dame :-)

nogle forslag ???

0
0
Svar på denne tråd

vallak i knibe
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 18:09

Nu ved jeg ikke hvor stor din løsdrift er og hvordan den ser ud, men har du mulighed for at dele den op så han kan få et rum for sig selv?

Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve hen over dit hoved. Men måske kan du forhindre dem i at stoppe op og bygge rede i dit hår

- Heidi -

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

3452345
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 15:56

det bliver lidt svært for de skal jo ind det samme sted ? kan man ikke vende hende af med at sparke efter ham.. eller er det umuligt ???

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 11:16

Nej, man kan ikke få hende til at lave værre med at sparke efter den - det er jo hendes måde at sig "Her er ikke plads - find et andet sted"

Så må du leve med han står ude - ellers må du lave et sted hvor kun han kan komme til - vi har lavet en mindre "boks" med lav indgang (sådan at de store ikke kan komme derind - men at de lave kan komme derind og så være i fred for de store) Vores er godt nok til køer men vil tro det virker for heste også - dog skal han kunne komme ind til det og dte hjælper jo ikke rigtigt hvis hun slet ikke vil lade ham komme ind af døren.

Men hvis han ellers kan komme ind i rummet og så bare løbe over i sin "boks" så kan det fint fungere.

vores er bygget op med nogle stolper og planker som en alm. boks i løsdriften og så er "døren" bare lukket med et brædt i højden 110-120 cm over terræn (efter de smås størrelse"

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

to indgange
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 12:13

Har du ikke to indgange???

Ellers kunne det tyde på at den simpelthen ikke er stor nok til antallet af heste!

Samtidig er det vigtigt at du ikke fodrer derinde - så skal hun ikke forsvare maden...

Vi er med i "PÅ PLETTEN" se os på www.pletshow.dk

Her bor Nisha: www.aktivstald.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

sjfrgæj
Forfatter: 
Dato:  18-10-2007 16:35

der er masser af plads til dem alle derinde...nå men jeg må prøve at se om jeg kan lave en eller anden boksløsning til ham.. men tak for rådene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider