Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Frieser plag
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 18:13

Sådan lige kort.

Jeg skal til at vælge foder til min frieser pige plag, men hvad skal jeg lige vælge!!!

Har set på Brogård, Tjørnhøj mølle og Havens og jeg synes nok lige det er svært.

Før hvor hun stod fik hun, Havre, Travo, Soya og kridt. u skal jeg selv vælge og hvor nemt er det så liiige ... Ikke særligt..

Nogen med et godt bud, modtages gerne.

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 18:24

kender din situation. Der er jo et hav af gode produkter på markedet og man skal jo nærmest være proffessor, for at finde rundt i dem.. hehe... Du kan da også vælge at fortsætte nuværende foderplan.
Du kan jo få sammensat en foderplan hos mange af de mærker du nævner. Det er jo lidt smart, og så er det de fleste steder ganske gratis!

Jeg selv er personligt vild med brogaard, men ved også at Tjørnhøj laver et godt produkt til heste i vækst.

kan fraråde pavo. Min hest blev en sløv banan af det

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 20:10

Jamen det er helt tosset med alt det gode foder..

Jo jeg kunne godt forsætte det hun får nu, men tænkte at der var måske noget andet færdig foder der var godt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Frieserfoder
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 13:05

Hej ,

Vi forhandler Friesche foder. og også andere slag foder til føl. ungheste osv.

Friesche Brok (Foder) er en fuldfoder.og koster 132,50Dkr (25 kg) med de en Frieser har godt af.

Der er mange i Holland (hvor foder kommer fra) som bruger det med gode resultaten , flottere pels bedre udholdenhed osv.

Også heste med sommereksem er enten kommet helt af med problem eller det har nedsætte utrolig meget.

Du kan på min hjemmeside : www.frieser2.dk

Mvh.

Rebecca

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 21:01

Så mangler vi så bare at der var en forhandler af det i Nordjylland, så kunne det være :-)

Nu har jeg købt korn,travo E og hestekraft, så mangler jeg bare noget kridt. Men det jo helt hen i vejret man skal købe en stor sæk og der har man jo til resten af dens liv ca. Soyaskrå er jeg stoppet med, fik lige at vide at de kan få overben af for meget og det har hun så fået på det ene forben, men om det er af det, ved jeg så ikke..

Ser mig omkring stadig efter noget..

0
0
Svar på denne tråd

Forhandler i Nord Jylland
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 22:43

Hej ,

Kigge på vores hjemmeside (www.hipro.dk) Der kan du se forhandler list også dem fra N-Jylland

Importør af : HiPro Hestefoder, Friesche Brok og Tinker Brok .

Se på vores hjemmeside : www.hipro.dk eller www.frieser2.com til Forhandler.

Hoppeføllet med fuld stamtavle sælges efter kåring/fravænning .

0
0
Svar på denne tråd

Kan kun anbefale
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 15:50

friesche brok.. Mine heste er glade for det, de trives, ser godt ud og det er nemt...

De venligste hilsner Marie...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider