Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Det Knirker !!??!!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 18:20

som overskriften siger:

Når jeg jeg springer rider jeg med en kombineret sadel fra Wintec... men det knirker noget så forfærdeligt mellem sadlen og mine derby støvler... Jeg er ved at blive komplet idiot af det ..

Nogen der har et godt råd???

Kan jo ikke bare smide en masse fedt på - så ryger jeg sq af

Trine Bach
Allround rytter med oldenborgeren Cassandra
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

har også wintec 2000
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 22:42

og den knirker også - men ikke så slemt som du beskriver - men jeg har spurgt andre og det er vist en generel problem. ærgeligt - for det er en dejlig sadel syntes jeg .

den eneste løsning jeg har hørt ude i byen er temelig useriøs - høreværn - ja godaw do

0
0
Svar på denne tråd

Min læder sadel
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 16:56

knærker også af og til. Men mest når den trænger til læderfedt.

( fangede godt at din sadel ikke er af læder)

VH Lone

Se nye ting jeg har til salg. NYT!!! Har billigt børnetøj Nyt! Bl.a. cowboybukser str.1 år til 16 år. Nye ridebukser og jakker!!!

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også haft en
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 22:38

Da jeg havde en wintec knirkede den voldsomt i starten, men det blev mindre og mindre som sadlen blev slidt.

Det er generalt problem med de sadler, for man kan jo ikke give dem fedt så de holder op med at "larme"

Afkom efter Diamant/Diamond er de bedste :)

Fri hash og vindmøller og flere popcorn til folket

0
0
Svar på denne tråd

Talkum
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 07:22

mener jeg det hedder - det pulver man kan gnide mellem div. lag af skind/læder der støder mod hinanden på sadlen, så stopper det med det samme..

Da min westernsadel var ny knirkede den noget så forskrækkelig, og i sådan grad at min hest blev meget bange for lyden, men med talkum stoppede det med det samme..

Tinker Mette & Miss I´Will

Den der tier sammentygger

0
0
Svar på denne tråd

uuuhhh
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 10:57

talkum - det må jeg prøve... er det ikke sådan noget hvidt pulver???

Trine Bach
Allround rytter med oldenborgeren Cassandra
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

Talkum
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 16:35

Jo, talkum kan vist nok godt bruges til det. Det kan købes i matas, brugsen og også apoteket tror jeg.

0
0
Svar på denne tråd

talkum
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 17:03

Jeps, talkum eller baby-pudder, er perfekt til knirkende sadler, hvad endten de er af læder eller kunststof. Det eneste problem er nok, at det hvide pulver måske er meget tydeligt at se på sadlen?! Så pas på med at ryste for meget rundt med bøtten!

En glad rytter med en glad hest ;o)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider