Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvilket Toprun produkt?
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 20:56

Nu skal min lille hest til at skifte til Toprun foder, men jeg ved ikke rigtig hvilket et af deres produkter jeg ska vælge, så håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig lidt

Lidt om ham:

Race: Araber

Alder: 4 år

energiforbrug: Let ridning

Skriv endelig hvis der er andet i skal have oplyst for at hjælpe mig

Håber at høre fra jer!

Deres hjemmeside

http://www.toprun.dk

Nanna

Nu med Zadeek<3

0
0
Svar på denne tråd

spørg toprun
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 22:48

Jeg er sikker på de ved lige hvad der er godt for din lille hypper

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Dem der vil frem rider DV

0
0
Svar på denne tråd

Ring til...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 00:05

HC Handelscenter i Venslev, det er dem der producerer Toprun, du skal tale med deres foderekspert Charlotte 47594700

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Toprun
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 02:01

Vi har èn gang og kun èn gang prøvet deres foder og det vi købte mindede mest af alt om gulvopfej sådan en gang smulder øv.

Det lyder rigtig lækkert på deres produkt beskrivelser men her kommer det ikke inden for dørene igen.

Er du fast besluttet på deres produkt ja så må jeg bestemt tilslutte mig ovenstående råd.

0
0
Svar på denne tråd

gulvopfej ...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 10:47

er lige præcis samme oplevelse, jeg har haft, da jeg en periode prøvede produktet. Det var smulder uden struktur.

Men hvis du vil prøve det, så prøv at ringe til en foderrådgiver.

Hilsen May-Britt.

Psykoterapi mv: www.mbneumann.dk/4872971

0
0
Svar på denne tråd

Vi give...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 14:44

ret i at Toprun ser meget smuldret ud, men der er nogle gode vitaminer i, så vi bruger det sammen med sort havre og Spillers coolmix. Har lige fået taget blodprøve af en af vores heste, og fik den besked at alt var helt super, både mht. vitaminer og mineraler. vi blander også lidt lucerne i, så tyggetiden bliver længere.

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Toprun
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 02:38

Hurricane: Hvorfor tilfører i både sort havre, Coolmix og lucerne til Toprun - er det ikke fuldfoder produkter Toprun kører med?

Det var ihvertfal et sådan vi i sin tid købte. Dog har jeg ikke sat mig ind i deres produkt(er) da det vi i sin tid købte ikke levede op til forventningerne, og derfor har jeg ikke det store kendskab til deres produkter da jeg ikke satte mig yderliger ind i disse.

Jeg er blot nysgerrig over jeres valg om, at tilføre yderligere foder kilder med mindre der altså er tale om, at i benytter et tilskudsfoder så forstår jeg det.

0
0
Svar på denne tråd

mine gik fint på det
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 05:55

der blev det leveret i silo. selvføglelig var det smuldret det sidste lige inden siloen blev fyldt, men det er det altid med pillefoder, det er ikke til at undgå. og det er nu engang jævnt svært med müsli i en silo...

vi gav springborg modellen som passede super til mit behov. vi tilførte også lucerne for ekstra tyggetid.

pt går de på Heste F fra NAG, den er jeg ikke videre tilfreds med til mit behov. men heldigvis skifter ridecentret snart foder og så bliver det forhåbentligt bedre. jeg er ikke helt sikker på hvad det præcis bliver vi får, men det bliver i hvert tilfælde havre og havens et eller andet müsli. så må vi se om det bliver nødvendigt at tilføre ekstra der.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER - For mere magt til de skimlede heste

Allé rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd

Tilslutter mig...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 10:01

Holme. Det er ikke særlig indbydende at se på, lugter gammelt og lidt i retning af ost. Mine 4-ben nægter simpelthen at spise det. Ligner faktisk affald fra gulvet... Jeg vil lige sige det er korn-blandingen vi har prøvet, ikke piller.

Årets føl 2007 sælges...

www.stutteri-montana.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nu er det bestilt
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 20:15

Jeg har valgt at prøve det da det er en god økonomisk løsning og jeg har hørt så meget godt om det fra de andre i stalden.

Jeg endte med at bestille fuldfoder struktur, efter jeg fik en snak med de andre fra stalden der er helt inde i deres produkter.

Nu glæder jeg mig til at se hvad jeg får hjem, tak for alle jeres svar

Nanna

Nu med Zadeek<3

0
0
Svar på denne tråd

Så kom det hjem
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 22:30

Nu har vi så fået vores Toprun hjem og jeg tror altså at det afhænger meget at hvilket af deres produkter man har valgt!
Jeg har selv bestilt struktur og ja det er lidt smuldret, men ikke så slemt. Så til gengæld en af de andre fra stalden der har bestilt det der tilskudsfoder, det var godt nok ikke noget jeg ville servere for min hyp! det ligner som montana skriver, noget man har fejet op fra gulvet
De andres Springborg så ganske fint ud.

Har serveret en lille håndfuld for Zadeek idag, inden jeg tog hjem (før han ville få sit første måltid med toprun blandet i) og han endte med at stå og slikke krybben, så jeg tror det smager herren!

Nanna

Nu med Zadeek<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider