Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Går ikke med Boots
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 10:43

Nu har jeg prøvet 2 forskellige slags boots når Dina har tabt en sko, men hun er lige halt/ømtået som når hun ikke har sko på, ja det er da næsten lige før at hun er mere halt når hun har boots på.

Jeg havde håbet på at jeg fortsat kunne ride når der var en tabt sko, men det virker ikke sådan.

Er det bare et spørgsmål om tilvænning, eller er der bare nogen heste som fortsat er ømtået selv de har boots på ved ridning.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Underligt
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 11:03

Det lyder mystisk, er du sikker på at det er rigtig størrelse og de sidder korrekt??

Hvilke boots er der tale om?

Tjek lige min hjemmeside
Tror på en vej frem uden vold!

Akademisk er vejen for os!!

Medlem af HN Elite Guards (WoW)

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også prøvet
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 11:36

og må bare se i øjnene at min super følsomme hest ikke kan rides hvis der ryger en forsko... desværre..

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Dem der vil frem rider DV

0
0
Svar på denne tråd

Ang tabte sko
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 14:08

Hvis din hest smide sine sko for et godt ord, så du ikke har mulighed for at ride, har jeg måske noget der kan hjælpe dig..

En af mine veninder har samme problem, og jeg har bestilt en speciel beskytter hjem (arbejder i en rideudstyrs forretning)

Som den har på når den er på fold. Den sidder med en metalplade under skoen og besktter selvfølglig i ballen.. I stedet for klokker. Og hun er har haft glæde af dem, den har ikke tbt sko efter den ahr fåe dem på.

De hedder Safty boots og kan fåes ved mæreket Kavalkade.

0
0
Svar på denne tråd

ja men saftyboots
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 14:20

er gode nok i tørvejr, men noger rigtig l... på bare en smule våde folde.

Jeg har haft adskillige par.

Muderet skubber metalpladen bagud op over ballerne indtil den sidder og borer sig ind i koden..

De er farlige ja de er - min mening

Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være

Bitches
have more fun
Gelenegle laves - jeg kører også ud..

0
0
Svar på denne tråd

cavallo simple boot
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 20:18

De seneste boots jeg har købt er Cavallo Simple Boot, jeg overvejer så at købe Comfort Pads til dem for at se om det kan hjælpe på problemet.

Jeg så at der sælges modax til boot, kan de bruges til Cavallo Simple Boot, for umiddelbart kan jeg da ikke se hvordan jeg skal få dem på.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider