Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Skal jeg lave rosenknobber?
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 21:42

Hej jeg skal starte springstævne imorgen. Synes i jeg skal lave rosenknobber? Det er vel ikke så vigigt, når det er spring er det?

Jeg er ikke særlig god til at lave dem

Mvh Julie

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 21:45

er spring og du ikke er god til at lave dem - og ikke har nogen der kan hjælpe, så vil jeg også foreslå, at du lader være. En hest med dårligt lavede rosenknopper pynter ikke ret meget i landskabet og som du selv skriver, så er det ikke helt så vigtigt, når vi taler spring.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Er påbegyndt tilridning, som går over al forventning. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

lssahcjlcjewic
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 11:35

hejsa . jeg starter også spring og jeg laver rosenknobber HVER gang, for så syntes jeg at folk kan se at man har firberedt sig og gjordt sig pæn til stævnet. så jeg gør det ALTDI.. du kan få en til at lære dig det. mvh. Natascha Raun.

0
0
Svar på denne tråd

nej det . .
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 19:00

nej det synes jeg ikke du skal, jeg synes ikke det passer til springnig . .:)

Mia

Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder

I'm not scared of dying, I just don't want to

0
0
Svar på denne tråd

Natascha 1
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 20:54

Man kan vel godt have forberedt sig et stævne selvom man ikke duller hesten op?1?

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 11:07

...også an på om du har prøvet at springe med duller før?

Den ene gang jeg startede spring på Zar havde jeg dullet ham, og han så vældig fin ud. Da vi så kom igang på banen opdagede jeg så en ulempe jeg ikke lige havde tænkt på: tøjlerne viklede sig ind i dullerne når jeg gav efter over springene!

Ved så ikke om det er en evne jeg bare har eller om andre også har været udsat for det Men når Calistro og jeg forhåbentlig engang skal indtage en springbane eller to til stævner, bliver det altså uden duller

>>Sandie<<

Engle-missen Tiger - RIP mis'kat, vi savner dig!

Missen Shemar og killingen Cooper

Ilderen Misty

Hunden Sweet Smiling Butler

Hestene Engelunds Zar og Forums Calistro

0
0
Svar på denne tråd

Rosenknopper
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 12:49

Nu er jeg i den grad springrytter, og starter noget nær ALDRIG dressur, og jeg synes hesten skal flettes uanset om det er spring eller dressur. Synes det ser sjusket ud når manen flyver ud over det hele.

Hvorfor skal det være så meget "finere" i dressur end spring?? Er det måske fordi dressur-rytterne er misundelige fordi vi må ride med en masse smarte farver?? (Håber folk ser ironien??)

Jeg kan generelt se en større "sjuskethed" til springstævner, forstå mig ret, men mange sådan; "Nå ja, vi kan da godt bare lige starte et springstævne", men hvis folk gør det til dressur bliver "de gamle dressurtanter" gnavne, for man kan da ikke tage en hest med ud der går ovenud eller what ever... Det er ikke alle, I KNOW!! Men det er sådan jeg har opfattet det tit.

Men men men... Få en til at lære dig det, så de bliver flotte og så din hest/pony stadig ligner en mill. selvom du "bare" skal til springstævne..

MVH Tine Vejlstrup

Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 13:40

jeg synes at det er flottest at lave rosenknopper. Men hvis du er så dårlig til det så er det måske pænere uden ? heh

bedøm ikke efter hvad hesten kan,

men hvad den har potentiale til at lære:)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 14:12

det kommer også meget an på, hvilken hesterace man har. Ikke alle racer tager sig godt ud med duller. Sys ikke du skal lave dem, hvis du syntes det er svært. Hesten kan godt se fin ud uden dullerne.

Og held og lykke med stævnet!

♥ ♥ ♥ MVH PICOLOEN ♥ ♥ ♥
1 stk. insektmiddel sælges
kig på markedspladsen (insektmiddel)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider