Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Anti Stress...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 00:32

Står i den situation at jeg skal have min hingst på noget anti stress,men det er jo utroligt så mange produkter der er. Så vil meget gerne hører om andres erfaringer med div produkter. Mvh stine

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 11:51

at give din hingst mere rolige omgivelse og faste rutiner og evt flytte ham til en mindre stald,. hvis du har mulighed for det. Hvor gammel er din hingst? hvis han ikke er så gammel kan han gå sammen med andre unghingste, hvis han er af ældre dato skal han måske gå alene på fold, med mindre han har nogle damer som er bedækket han kan passe på.

0
0
Svar på denne tråd

anti stress
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 13:12

hej jeg har med fordel brugt urter fra askhim i andre sammenhænge og det virker!! har dog ikke prøvet antistress, men vil anbefale de andre produkter, så den er da klart værd at afprøve... den er heller ikke speciel dyr, mener det er ca 200 kr for urter til 3 måneder...

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Dem der vil frem rider DV

0
0
Svar på denne tråd

Hippolyt
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 13:44

Hippolyt har et kanon produkt.

Min svigerinde har brugt det ern sæson og det virkede synes hun.

Her er hvad det står på deres hjemmeside:

Ofte vil et nervøst temperament hindre, at hestens evner kan udnyttes i det daglige eller til konkurrence. Det kan være transporturo eller fx nervøse reaktioner på fugle, der flyver op, et flag, der blafrer, en blomsterkumme under en forhindring o.s.v.

AntiStress - en kombination af udvalgte urter og mineraler - har vist sig meget effektivt over for selv meget hårdnakkede temperamentsproblemer. Hesten sløves ikke, men lærer at ignorere betydningsløse, ydre påvirkninger og bevarer alle sanser skarpe. Herved kan den koncentrere sig om den egentlige opgave, så dens evner kan udnyttes fuldt ud.

http://www.st-hippolyt.dk/

.¤*Fra x-sushijomfru og tosse, Louise*¤.

Ejer af verdens sjoveste og dejligste pony!

.¤*Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte*¤.

0
0
Svar på denne tråd

Anti stress
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 15:01

Tak for jeres svar. Sanne min hingst står hjemme hos mig med kun 3 valakker i stalden og helt faste daglige rutiner,så det kan ikke blive bedre. Loui,har godt kigget på hippolyts produkt og synes det så godt ud og naturligt ud,men kendte ingen der havde prøvet det. Mvh Stine

0
0
Svar på denne tråd

magnesium
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 14:21

det vigtigste er egentlig at sørge for den får magnesium nok i foderet, har selv en meget vågen hest og vi har brugt det i specielt stressede perioder med god effekt.mvh mette

0
0
Svar på denne tråd

Det er forskelligt
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 17:52

hva der virker på nogle heste virker ikk altid på andre - der kan gå lang tid før du finder noget der virker til netop din i det der osse nogle gange kan gå en 2 - 3 mdr før det egentlige resultat viser sig.

Men men men. Der er lidt forskelligt - jeg kan stå inde for Hippolyts produkter og osse askhim (askhinms har jeg endda brugt til mig selv mod min hoste og det virker!)

Der er osse rescue dråber fra matas- Bach`s resue dråber. Det er natur medicin, men blir dyrt i længden da en flaske med 20ml koster 120 kr og der kun er til 7-10 dage i en flaske. Man siger ca 2ml pr dag i 2 el. 5 ltr vand - det kan gives i foderet osse. Jeg vikl så sige at din skal jo nok ha lidt mere så 5-7 dage i en flaske.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

Til dd 10 okt 2007 med hjemmesiden www.123hjemmeside.dk/ qanticopainthorse

0
0
Svar på denne tråd

Ordkløveri
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 18:02

Øhhh, - AntiStress - en kombination af udvalgte urter og mineraler - har vist sig meget effektivt over for selv meget hårdnakkede temperamentsproblemer. Hesten sløves ikke, men lærer at ignorere betydningsløse, ydre påvirkninger og bevarer alle sanser skarpe. Herved kan den koncentrere sig om den egentlige opgave, så dens evner kan udnyttes fuldt ud.

Hvordan kan en urteblanding lære en hest noget?

Er det så ikke snarere et koncentrationsskærpende præparat der omtales?

Undskyld, kunne ikke lade være

Rikke

www.lipizzan.dk

"The knowledge of the nature of the horse is one of the first foundations of the art of riding it, and every horseman must make it his principal study."

Francois Robichon de la Gueriniere

0
0
Svar på denne tråd

RikkeTP
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 20:33

vil give dig ret,derfor jeg lavede denne tråd,for min skal ikke lærer ell sløves,men bare gearer lidt ned og måske lærer at håndterer sit eget stress bedrer,men men hvordan hjælper man en hest med det ? Det er også kun i perioder han stresser,men det gir ham nogle problemer når det forekommer.

0
0
Svar på denne tråd

Rescue dråberne
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 22:25

sløbver ikk på nogen måde- jeg mener bare det deler stress nivauet over hele døgnets 24 timer eller noget i den retning. Det sløver i hvert fald ikk så meget er jeg 100 % sikker på.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

Til dd 10 okt 2007 med hjemmesiden www.123hjemmeside.dk/ qanticopainthorse

0
0
Svar på denne tråd

stress
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 00:10

Ginseng.

Hilsen Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider