|
|
| Hvor mange har klippet nu |
|
|
hej vil da lige høre hvor mange herinde har klippet sin hest nu? har da godt nok selv tænkt tanken at det måske er ved at være tiden men synes nu afligevel det er tidligt men måske nødvendigt så har du klippet din hest i år?
Minni Den 14/9-2006 Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær www.hhfoto.dk fotografering tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender to islændere... |
| Forfatter:  |
Camilla (Felur) |
| Dato:  |
19-09-2007 12:22 |
|
... som er klippet nu. Den ene smed overfrakken i går aftes, da ejeren skal til stævne i weekenden. Den anden klippede jeg for fjorten dage siden og skal klippe den igen i morgen (det skal så siges, at hesten har problemer med muk, så det er lettest at holde i skak med en kort, tør pels). Der er en del at de oprindelige racer, der har lagt meget pels allerede nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da wow. |
|
|
Jeg regner med at klippe i Oktober eller November 
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg klipper nok.. |
|
|
første gang om en uge eller to.. Min hest har sat en dejlig tyk pels, der bliver meget våd og klam hvis den vokser ret meget mere..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
allerede klippet for anden gang, første gang var for 3 uger siden hvor hun fik en jagtklip, igår røg hele frakken så. Vores anden hest klipper jeg en af dagene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej da |
|
|
Den har da stadig den fineste sommerpels. (jo den går ude hele dagen) Men har så også haft ret tyndt overgangsdækken på ude de sidste 5 dage.
Se Præsentation Meget tørt wrap sælges. Foderplaner udarbejdes. Albion dressur sælges. Billeder på Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fuldklip |
|
|
Min Basse smed hele frakken i Tirsdags (i går) dvs. hele kroppen + ben Ja, det er lidt tidligt i år, men hesten og vejret sammen bestemmer jo...
En rigtig hest er en oldenborg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ik endnu |
Camilla Hougaard Nielsen |
19-09-2007 22:52 |
|
Min hest er ikke blevet klippet endnu.. Han har lige fået overgangsdækken på. Men måske ryger pelsen i efterårsferien.. vi ser.  knus 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min smed i går |
|
|
det er ved at være dækken tid:) alt alt for tidlig:)
"When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine er ikke |
|
|
Klippet endnu, det bliver de omkring november, og så bliver de kun klippet en gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søndag |
|
|
Spørg mig søndag og jeg svarer ja  Søndag bliver Høffe og 5 andre heste fra stalden klippet første gang. Allerede nu sveder han bare af 15 minutters ridning. De dage solen har varmet har han stået på folden og været fugtig så det er ikke et minut for tidligt at klippe ham.
Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave! ---------- By the time you have read this, you have wasted 2 seconds of your life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klippede |
|
|
det ene dyr igår aftes, der var alligevel godt med pels og han sveder godt efter kort træning, så af med frakken. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Monarken... |
|
|
... bliver klippet i dag! Han hat jo for vane at sætte pels i august, hvilket gør at han jo får tilnavnet Svend Sved når man træner ham... Men han skal jo nok klippes en 3 gange i år. Det plejer han vist at blive...
Med venlig hilsen Zooropa - Anne **** To touch is to heal. To hurt is to steal. **** - Mysterious Ways, U2 Har jeg hovedpine er det fantomsmerter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Venter |
|
|
Jeg venter med at klippe vores pony til sidst i oktober/først i november. På den måde holder det hele vinteren og han skal kun klippes en gang. I dag kører jeg for første gang ud og lægger regndækken på ham, før han skal på fold.
JANNE Trailer sælges Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
Lige været hos hestene, og de så veltilpasse ud på trods af det sidste døgn med regn og vind. Så de har ikke fået dækken på, men jeg tænkte på det i går aftes, da det stod ned, men det ser ud til, at de har husket, at gå i ly i nat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen klipning her |
katrunte |
20-09-2007 13:12 |
|
Min går ikke med dækken og bliver ikke klippet. Han har stadig kort sommerpels, men den begynder at blive tykkere. Han hverken fryser eller sveder på folden eller i stalden. Det får han lov til selv at regulere så længe han har det godt. Der var iøvrigt en god artikel her på HN sidste år om behovet for klipning eller ej (de forskellige måder at klippe på) og dækkener sidste år. Jeg er ikke imod at klippe og lægge dækken på hvis behovet er der. Synes måske bare at når man ser sig omkring og ser alle de heste, der næsten ikke bliver redet eller bare redet jævnt, alligevel bliver klippet og pakket ind som bedre konkurrenceheste kan jeg godt undres over hvad det skal til for. Tænker at nogen gange skal man måske se lidt mere objektivt på hvad der reelt præsteteres og lade hesten gå som hest, så længe det kan lade sig gøre. mvh. katrunte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| i morgen |
|
|
Min skal klippes i morgen. Havde regnet med at hun skulle klippes i Oktober, men jeg kan simpelthen ikke få hende tør længere, så tør ikke vente længere. Øv, for hader alt det dækken bøvl! 
MVH Didde Danske oldenborgheste kan og vil... oldenborgheste sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halkjaer ♥Rhea og Cæsar♥ |
|
|
Hvordan blir din klippet når nu den ik skal gå med dækken???
TINKER METTE & MISS I´WILL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|