Vores dejlige gamle shetlandspony har desværre idag fået konstateret ovenstående 
Jeg har søgt lidt på nettet men synes ikke der står så meget. Jeg fik slet ikke stillet alle de spørgsmål jeg gerne ville,jeg blev så chokeret, jeg ringer igen imorgen til dyrlægen.
Men imellemtiden ville jeg da gerne høre alle de erfaringer og forløb i kender til?!
Det er den grimme af slagsen, der er et stort hul/sår og det vides ikke helt hvor længe det har været der, jeg husker ikke hvornår jeg sidst var nede på knæ og tjekke om alt var som det skulle være i den region!
Da dyrlægen var gået gik det op for mig at det måske kunne hænge sammen, at den lille mand på det sidste har fået noget jeg egentlig troede var bidemærker, han har nemlig fået en ny legekammerat på folden og de har gået hårdt til den med hygge og leg! Det er to store flade områder med "knude" og hård hud.
Jeg er egentlig godt klar over at det er slut, men dyrlægen synes vi skulle give ham chancen for at se om det kunne blive pænere og han kan leve lidt med det, men er slet ikke sikker på jeg er enig, hvis det kun går en vej er der vel ingen grund til at udsætte ham for mere end nødvendigt?
Men hvor hurtigt går det mon?