Hejsa alle søde mennesker.
Jeg har et lille problem med min lille vallak. Han er en rigtig sød og kærlig hest, han har gået i en flok med 2 hopper i de sidste 4 måneder ca, han har været glad og rolig. Været rigtig glad for stedet. Men der kom så 2 vallaker i sidste uge, den ene blev lukket ind på folden så de kunne mødes, men stjarni farede bare lige i hoved på den, han ikke engang hilste på den-han åd den bare med det samme. De måtte skynde sig at få ham den anden ud. De 2 vallaker går nu på folden ved siden af, men stjarni kan ikke finde ro, han går hele tiden og jager dem væk fra hegnet, hvis de er for tæt på. Han er blevet en møg sur hest, og er slet ikke glad mere.
Han gik inden jeg købte ham også kun med 2 hopper (der var han hingst). Så han er ikke vandt til hverken store flokke eller andre han heste. Og han reaktion er jo helt vild.
Hvorfor er han sådan? han plejede at hilse så pænt, og opføre sig ordentlig.
Jeg har jo et stort problem, for syntes det er så synd, at han ikke trives mere, og han er slet ikke hyggelig at være sammen med når han er så muggen. Men jeg kan ikke finde et sted hvor der kun er hopper, og ikke for mange heste her på amager.
Nogen der ved hvad man gør for at "hjælpe" ham??
Andre der har haft samme probem??