Hej Alle...
jeg har et lille problem, eller det er jo endelig ikke et lille problem...
jeg vil høre om andre har en hest som mig, og i så fald hvad har i gjort?
Min hoppe står hver vinter med lidt snot i næsen, afhængig af vejret, og der største problem er så, at hun ikke kan tåle og blive vaccineret!
Jeg har haft hende i 8 år nu, jeg stoppede med at få hende vaccineret for 3 år siden!
Hver gang hun blev vaccineret, stod hun virkelig med grøn snot hele vinteren i begge næsebor, i samarbejde med dyrlægen prøvede vi så at teste, hvad der ville ske hvis ikke hun blev vaccineret, og det blev meget bedre!!!(hun blev vaccineret i efteråret, og et par dage efter var den gal)
Men hun har jo a og til stadigvæk lidt grønt snot hængende, og jeg ville jo frygtelig gerne af med det!
Jeg kan ikke tro det er foderet det er galt med, da jeg hver vinter har fået udarbejdet en foderplan! og hvidløg er afprøvet.
Har i nogen ideer til hvad jeg kan gøre?
Ville det være nødvendigt og pakke hende ind i dækkener, uh altså!?!?! Hun har nu hver vinter gået med vinterdækken da hun ikke rigtig selv sætter det helt store!
Om sommeren er der ingen ting, det er næsten nok at der er en regnbyge på vej så er hun grøn
Hun er van til at gå ude fra morgen til aften hver dag, og i sommerhalvåret går hun jo på døgnfold!
Håber virkelig nogen kan hjælpe min hoppe og jeg!