Jeg er kommet i enhver hesteejers mareridt 
Min hest blev i søndags "banket" af sin foldkammerat, det slog lige pludselig klik for den, da jeg skulle til at trække dem ind fra fold. Det resulterede i at min elskede hoppe blev sparket utallige gange på højre side. Slemmest så det ud på hendes forben, som hun overhovedet ikke ville støtte på 
Efter at have kørt hende direkte fra folden til dyrehospitalet. Blev det mandag konkluderet at hun havde fået et brud eller revne i albueknoglen på højre forben. Vi skulle nu tage beslutningen om, om hun skulle opereres eller aflives
En operation koster 25-30.000 
Min hoppe var glad nok da jeg kom til hende næste morgen og vrinskede glad som hun plejede. Efter en snak med dyrlægen. forsikring osv. blev vi enige om at hun skal opereres.
Operationen er risikofyldt og hun skal stå i 3 mdr. efter. Men hvis alt går godt burde hun i følge dyrlægen komme sig, uden at have smerter efter det hele er overstået. Det skal lige siges at brudet er en revne på ca. 10 cm på en "ikke-bærende" knogle, hvis det havde været på en bærende knogle var hun blevet aflivet.
Hun bliver kørt til Fyn i morgen, hvor hun skal opereres. Håber så meget at jeg får min elskede hest hjem igen.
Mit spørgsmål til jer er nu, om der er nogen der har været ude for noget lignende?
Blev hesten opereret ? Gik det godt? Hvor er hesten idag?