Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Scan Ismovit
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 15:46
Er der nogen der har prøvet dette eller kender nogen der har. Det er et produkt til hoste heste. Heste med allerig, astma eller bronkitis.
Jeg vil meget gerne høre om jeres resultater ved brug af dette produkt.

Knus Lene Johnsen 8-)

se billeder på min præsentation!!
Her

0
0
Svar på denne tråd

jeg brugte det
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 16:09
til min pony, der var allergisk for svampesporer i hø og halm. jeg brugte det i ca et årstid, og det endda hel uden nogen som helst virkning....

jeg fik at vide, at jeg skulle regne med ca 3 måneder inden der indtraf en virkning - jeg ventede et år, hvorefter jeg stoppede. det er et efter min mening sindssygt dyrt tilskudsfoder, der ikke har kvalitet efter prisen. Køb askhim urter, hvidløg og peberrodsekstrat i stedet for - det er billiger eog mindst lige så godt ...

Bare mine erfaringer!!
0
0
Svar på denne tråd

har brugt det
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 17:30
For ca 100 år og en sommer siden til en pony med meget astma og hoste.

Uden den mindste virkning - andet end jeg blev fattigere.

mvh PiaR

Tal til andre, som du selv ønsker at blive tiltalt.
Stutteri Montana
avl af DV, Trakehner og New Forest

0
0
Svar på denne tråd

Ok tak for
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 17:42
svarene. Så tror jeg da ikke lige jeg gider prøve det. Så tror jeg jeg vil prøve sensi stop i stedet for.

Knus Lene Johnsen 8-)

Her

0
0
Svar på denne tråd

jeg har så psotiv erfaring
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 17:50
med scan ismovit,min gamle hest var hoste hest og tæt på at blive erklæret engbrystig=for store lunger=ubrugelig min mor købte så scan ismovit til hende og det hjalp og trine som min hest hed,hostede faktisk aldrig mere og var der efter fuldt funktions dygtig til trods for en dyrlæge diagnose der ikke var så god.
det skal så lige siges at vi samtidig begyndte at væde hendes hø og hendes havre fik hun varmt vand på ligeledes var hun aldrig i stalden når der blev strøet.

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

Ih altså Berit
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 18:27
nu blev det jo lige pludselig svært :-P Nu er jeg jo helt lost.

Knus Lene Johnsen 8-)

Her

0
0
Svar på denne tråd

min mor gav dengang
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 19:37
for 17 år siden 500 kr for 5 kg,virkningen var der efter de 5 kg som holder meget meget længe det var ca 1 deciliter om dagen min store hest skulle havde og man må sige at de 500 var givet godt ud og okay virker det ikke på din hest så er pengene spildt og dog for der er noget der i der er gavnligt uanset hvordan man vender og drejer den og ikke mindst har man forsøgt.

jeg kan kun sige godt om det og ville selv bruge det igen hvis jeg fik behov for det.

men hvis du døjer med at hesten hoster kan du også give den en sukkerknald med pepermynte olie 1 dråbe et råd her inde fra iøvrigt som virker.

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

I dag har
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 19:50
min veninden snakket med en "hestehvisker" af en art, hun kommer og kigger på hende så må vi lige se hvad hun siger. Ellers vil vi helt sikkert prøve enten Sensi Stop eller Scan Ismovit.
Bare hun holder op med at hoste, så vil jeg næsten gøre hvad som helst.
Mange tak for jeres svar, de ahr givet mig/os noget at tænke over.

Knus Lene Johnsen 8-)

Her

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også prøvet det.
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 22:42
Men syntes ikke det var et mirakelmiddel, har lige så gode erfaringer med Askims urter til heste med luftvejslidelser.

Min hest har fået 6 indsprøjtninger, de sidste 3 måneder, mod sit astma, men intet har hjulpet, mit næste træk er sensi-stop, som vi krydser fingre for virker.

Og hvis man alligevel skal bruge 500kr. hver 14 dag på Scan Ismovit, syntes jeg det lyder billigere og bruge Sensi stop.
Vrinsk Laksi

Gør livet til en fest - rid islandsk hest.

Man kan trække en hest til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke.

Laksis hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

vi brugte 2 eller 3
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 22:48
x 5 kg ialt 1500- også fik hun det aldrig mere igen for hun holdt ganske enkelt op med at hoste,trine havde været 14 da hun startede og hun blev 23 år så jeg syntes de penge var givet godt ud.

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

Scan ismovit
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 11:58
Hej Lene

Jeg har de samme erfaringer som Berit.

Den pony som fik scan ismovit fik vist samme mængde som Berit beskriver. Ponyen var 3-4 år dengang og den blev 16 år og den havde ingen tilbagefald efter endt behandling.

Caroline
Lykken er at ride sin egen Connemara pony
0
0
Svar på denne tråd

LENE..
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 14:12
min pony prøvede alt, og jeg mener virkelig alt, hvad der fandtes på markede, at immunstyrkede, slimløsende osv. jeg købte mig virkelig fattig i det skidt.
han fik en periode også sensi stop, der dog havde en lille effekt.

tilsidst havde han det stadig skidt og min pengepung var total flad, så jeg tog andre midler i brug.

hvorfor BRHANDLE på symptomer? det må være bedre at FOREBYGGE!! ud fra den teori, skabte jeg et miljø min pony kunne tåle. dvs spåner, åbent vindue, ALT stråfoder ligget i vand min 12 timer, vådt lucerne og foder. Masser af frisk luft og masser af motion, da en god kondi er en stor stor fordel for allergi-heste.

jeg havde fået at vide, at han ikke ville kunne bruges til konkurrencer pga allergien og som følge deraf nedsat lungekapacitet. jeg fik ham i midlertid endoskoperet, hvilket viste at luftrør og lunger var i orden. nu hvor han stod i det rigtige miljø, havde han ingen symptomer overhovedet. han gik flere år herefter stadig høj dressur og konkurrencer.

min pony havde det perfekt, jeg var ikke fattig mere - idag fatter jeg simpelthen ikke hvorfor jeg ikke droppede alle de "vindunder-midler" og istedet gav ham nogle tålelige forhold langt langt tidligere...

bare stof til eftertanke...jeg håber I finder en go løsning!
0
0
Svar på denne tråd

Aloe Vera
Forfatter: 
Dato:  15-01-2004 20:39
Hej Lene

Har brugt Scan Ismovit til to af mine heste uden virkning.

Har du prøvet med Aloe Vera?
Der er fundet virkelige gode virkninger med Aloe Vera, og du kan endda prøve det i tre måneder. Virker det ikke på de tre måneder kan du få alle dine penge igen.

MVH Nanna
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider