Hejsa alle sammen
Jeg læste denne tråd www.heste-nettet.dk/forum/5/417123/ 417123/ om at fjerne muk og da jeg læste den tænkte jeg - ja ja den er god med dem, men det skal da prøves for tænk nu hvis der var noget i det og jeg glædede mig til at prøve 
Planen var jeg skulle bruge klorhexidin, men jeg fandt noget vircon S i staldskabet, som ikke var for gammelt, så det brugte jeg i stedet da der også var et par der havde gode resultater med det.
Ind i stalden med Magic og så kommer der lige et før billede af hans kodeled, så sarte mennesker kig væk 

Som i kan se er det jo ret slemt med sår og alt muligt, så jeg gjorde som der stod skrevet i tråden. Blandede vircon S en engangsklud ned i det og husholdningsfilm uden på. derefter en bandage, og jeg lod ham stod i en times tid. derefter blev det hele pillet af igen.
Jeg havde ikke så meget der sad fast i kluden som jeg regnede med, men jeg kunne ganske rigtig nulre resten af uden Magic hoppede rundt, som han altid gør når jeg forsøger at fjerne sårskorper. det blev skyldet efter med resten af min halve liter Vircon S og så stod han og tørrede lidt.
og her er efter billedet

selvom han er flot lyserød her, så er jeg ikke tvivl om at jeg lige skal igennem et par behandlinger mere inden sårene er helet helt op, men det her er sgu da helt fantastisk efter bare 1½ time behandling, hvor det meste af tiden stod han bare med bandage på.
så jeg håber der er nogen som bliver inspireret i fremtiden 
de kærligste hilsner
Mithril