Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

OLIE SØGES!!
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 13:15

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe nogle store dunke olie til alle mine heste.. de ½ liters man kan købe i butikkerne er alt for dyre og slipper meget hurtigt op...

Det skal gerne være i nordjylland, da jeg bor her:-) på forhånd tak for hjælpen...

tjek min private bondegårdsdagpleje, måske det var noget for dit barn:-)http://www.123hjemmeside.dk/mks
0
0
Svar på denne tråd

Hos foderstoffen
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 14:14

Kan man købe det i store dunke.

VH Lone

Se ting jeg har til salg. NYT!!! Har billigt børnetøj Nyt! Bl.a. Bukser str. 80-104 til dreng.
0
0
Svar på denne tråd

Du kan...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 14:20

-altid købe raps olie i dunke ved foderstoffen, men det vil mine bare ikke æde!

Jeg køber majsolie i liter flasker (i plast) ved min lokale købmand, men jeg har tit tænkt på om ikke man kan få der der store dunke med alle mulige slags olie ved den nærmeste kiosk - ejet af en indvandrer?!?

De har nemlig tit de ting man også kan købe i f.eks. Tyrkiet og ikke herhjemme som f.eks. kirsebærsaft og pistacenødder i store poser! - og præcis i Tyrkiet har jeg set lange hylder med alle mulige slags olier i meget store dunke...

Så næste gang jeg kommer ind til byen vil jeg prøve at kigge ind til "Mujafa" og se hvad han har!

Tine

For familie sælges:

Dejlig broget vallak af "barok" type, 155 cm. 4 år. Tilkørt og tilredet. Skal sælges hurtigt, ring eller skriv!

23.000,-

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/167927/1/

0
0
Svar på denne tråd

tjah...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 17:21

jeg køber olie med tilsat e-vitamin for 6 kroner literen i Aldi - det er der ikke en foderstofforretning, der har kunnet slå indtil nu

0
0
Svar på denne tråd

tak tak tak
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 19:59
tusind tak jeg prøver at køre i aldi i morgen...og skriv endelig hvis mujaffa har noget i store dunke som er billigt

tjek min private bondegårdsdagpleje, måske det var noget for dit barn:-)http://www.123hjemmeside.dk/mks
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider