Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foderplan
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 21:44

FODERPLAN:

Jeg synes foder junglen er svær, selvom jeg har haft heste i mange år.Har aldrig fået udarbejdet en foderplan, da hestene har set fine ud.

Men nu er jeg kommet i tvivl om denne vinter hvor når der både er en plag,et føl og en diegivende hoppe.

Jeg har en trav hoppe på 7 år med et føl ved sin side fra 4.juni 07, og en plag på 1 år på stald.

Hoppen bliver ikke redet, de bliver alle 3 lukket ud om morgenen og ind igen til aften.

Jeg har aldrig brugt roepiller, da jeg synes det lyder besværligt, men måske i har fif.

Jeg har de sidste par vintre fodret med havre, lucerne og regulator compleate..og hø selvfølgelig.

Har i gode forslag til en foderplan..

MVH Rikke

0
0
Svar på denne tråd

foderplan
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 22:40
send gerne alle oplysninger til mgi så skal jeg kigge på det... hva de laver, vægt, huld samt hvad de får nu... de midler du bruger lyder helt fint i mine ører...ville dog have soyaskrå både til hoppen (3 sidste måneder plus i laktion) samt til føllet og plagen... de har brug for protein til at vokse...

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Dem der vil frem rider DV

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider