Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Nogen der kender Eggersmann
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 17:26

Er der nogen som kender til Eggersmann Pferdefutter, deres priser, kvalitet osv.?

0
0
Svar på denne tråd

eggersmann
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 18:37

Er lige skiftet over til eggersmann cool mix og equi deluxe (det sidste som belønning), og hesten er HELT vild med det.

Gav 126 kr for 20 kg cool mix og lidt over 200 for deluxen.

Men har både hørt godt og dårligt om det, men det er vel hvad der fungerer for hver enkelt hest?

er dog lidt i tvivl om dosering i forhold til hestens andet foder...

jakle

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 19:08
ja, jeg bruger eggersmann og jeg er meget tilfreds !!!

Kvalitetssadel sælges !!! Trainers

Super elegant velrejst 5 års vallak. 146 cm. Mørkskimlet vallak - masser af kapacitet. Velgående og springer let 130 cm !!

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 10:50

Syntes der er alt for meget byg i deres blandinger, især i forhold til ander fodermærker.

Mvh. Lene

Fjordhoppeføl efter Ågerupgårds Kikki & Idon Busklund. Sælges.

Kikki udlånes til rutineret rytter og kan evt. købes i 2008-2009.)

Jubiii. Venter 2 føl næste år.

0
0
Svar på denne tråd

Super godt foder
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 11:05

Bruger Eggersmann til alle vores heste og har gjort det gennem en del år.

Har blandt andet to DV vallakker som bliver brugt til military, hvoraf den ene er i intensiv træning og går internationale stævner. Begge fodres med Classic Mix, High Energy, Bio-majs, Elektrolyt Pellets og Carni Perform.

Jeg har også haft held til at "fede" en kræsen tynd hest op med Equi Deluxe - så jeg må sige at Eggersmann har foder til alle typer heste.

0
0
Svar på denne tråd

Eggersmann
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 19:46

Jeg bruger Eggermsnann halfergänzer müsli som tilskudsfoder til min hyp.

Og jeg er ovenud tilfreds med min hests foderstand, pels, almene sundhed osv.

Et andet + for halfergänzeren, er, at den er så let at dosere.

1 kg,. om dagen uanset hvad min hest ellers bliver fodret med, og om det er i pasueperioder, eller i arbejdsperioder.

Så får han hvad han skal have altid, uden at jeg behøver at stå og måle op og ned, hvis han i en periode bliver sat ned i foder. Det syntes jeg er rigtig smart, da mit tidligere tilskudsfoder var baseret på antal FE og kg. af andet foder min hest fik udover tilskudfoder (hø, luzerne, roepiller og havre).

Så det var sådan noget med hele tiden at veje og måle hvor meget tilskud, hvis min hest blev sat op og ned i foder, f.eks. ifb. med en pause fra træningen. Det slipper jeg for nu.

Desuden har jeg brugt Eggersmann Mash efter hård træning, stævner samt andre stressende dage. Den indeholder masser af urter, bl.a. kamille som virker beroligende på tamrsystemet. Min hest elsker den og den har haft en god effekt, da min hest har tendens til at sevt. stress sætter sig i maven, istedet for at udvise den.

Det eneste minue er dog prisen. Eggersmann er lidt dyrere end andet foder jeg tidligere har brugt. Men det er også nogle gode produkter.

KH

Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har prøvet det
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 21:19

meste og er gået over til Eggersman da jeg syntes de bevarede kvaliteten og prisen var rimelig. Og så er det ikke smurt ind i sukker.

Jeg bruger Struktur mix og mineral blokke til basis

Kräuter müsli

Og equvi struktur mix til konkurrence hesten/Hingst

Og Derma vital til min tykke smukke pony der har hud problemer

Det er super og de har det godt er sunde i pels og øjne

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Midt Jylland
Fridmar&Tígull
Avl&Kommision
Altid gode salgsheste
www.123hjemmeside.dk/Nordhus

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 07:57

Ved duus i tyskland koster eggersmann colmix ca 80 kr. pr sæk. Så der er penge at spare ved at hente det over grænsen.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Den frygtede lungebetændelse Rhodococcus hos føl, står bekrevet på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider