Jeg bruger selv et regndækken, som jeg lægger over ´først på vintersæsonen. Efter kort tid et overgangsdækken med ca. 200 gram fyld og når det bliver frostvejr bruger jeg et vinterdækken med ca. 400 gram.
Derudover har jeg et ekstra vinterdækken, et ulddækken og et skridttæppe.
Jeg har et ekstra vinterdækken i tilfælde af at det bliver ødelagt. Hvis overgangsdækkenet bliver splittet af bruger jeg bare ulddækkenet under regndækkenet - så giver det ca. det samme
. De står med samme dækken ude som inde, men er dækkenet helt sølet til i mudder bytter jeg rundt med reservedækkenet.
Det kan godt betale sig at købe god kvalitet, da det holder bedre, har bedre pasform og er mere åndbart for hesten. Det er ihvertfald et punkt jeg helst ikke vil spare alt for meget på. Mine bruger Rambo. Efter at have prøvet det og adskillige andre mærker vil jeg helst ikke bruge andet. De er PERFEKTE. Men de er også dyre, så nogen har jeg købt velholdte og brugte her på HN.
Bare husk at tjek at dækkenet er vind, vandtæt og åndbart - og jo højere denier foret har, jo mere rivfast er det...
Hilsen Mette
Med Korsvangs Salina, Luna og Nyholts Weingöttin (Fine)
SÆLGES
Trainers springsadel, 16,5-17" MEGET velholdt!
4 stk. Proffesionals choice, Elite, blå, str. M. Kun lidt brugt!
Se Præsentation