Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Linamix - prisstigning!
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 14:48

Jeg har lige kunnet læse mig frem til at Linamix stiger fra 165 til 195 kr. for 25 kg.

Jeg finder dette temmelig svinsk for at være helt ærlig!

Så vidt jeg har kunnet finde frem til er der ingen ændringer sket med foderet, det er den samme kvalitet som normalt, så det er altså ikke forbedringer vi betaler for.

En ting er almindelige prisstigninger på 5-10kr sækken, men en stigning på 30 kr pr sæk!!

For mig lugter det langt væk af at nu har de set produktet sælger godt - så lad os da lige skrue prisen helt i vejret.

Jeg overvejer meget kraftigt at skifte væk fra foderet igen. Det er et godt foder med mange kvaliteter, men prisen er altså også væsentlig! Hvis den ikke var det, så fodrede jeg jo nok med fuldfoder fra eksempelvis brogaarden.

FY equifirst siger jeg bare!

Helle

0
0
Svar på denne tråd

stigende priser
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 16:25
Jeg fik for et stykke tid brev fra dem om de stigende priser (der vist ikke kun gælder Linamix, men også deres andre foderprodukter). Da var forklaringen, at råvareprisen er steget. Men ja det er da pænt dyrt for at sige det mildt. Det var jo dyrt i forvejen.
0
0
Svar på denne tråd

råvarepriser
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 16:28

en prisstigning på 18.18%

Det er sørme lidt af en prisstigning på råvarer.

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Hvor køber I Linamix?
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 11:19

Hvor køber I Linamix?

Jeg har fået interesse for produktet.

Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

Råvarepriser
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 11:22

Nu har "vi" lige høstet, og prisen på feks. maltbyg er steget fra 125 til 165 siden sidste år, så jo der har været store stigninger på korn og lign.

Det undrer mig så bare, at det stiger igen, for jeg fik da en prisliste med stigninger pr. 1. juni eller juli.

Mvh

Mette & Lunapigen

www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

samme stigning...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 11:29

Der sker nok en stigning på foder i år.

Men stadig spørgsmålet.. Hvor køber I Linamix?

Lene G
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

linamix
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 11:38

Jeg køber det gennem staldrohan herinde fra gav vist 200 kr. for sækken.

Skovturs/selskabs hest udlånes/lejes

Se mere på præstation

0
0
Svar på denne tråd

LeneG:
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 12:28

Gå ind på www.equifirst.eu/ default.cfm?Lang=dk. Her finder du beskrivelser og forhandleroversigt.

Med venlig hilsen

Thomasminde

Forhandler af foder og plejeprodukter til heste og ponyer på Lolland-Falster

0
0
Svar på denne tråd

Ingen i Vestjylland
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 13:03

SOM SÆDVANLIG... ingen i Vestjylland. Æv, tættest på mig er Herning (80 km.).

Hmmm - 1000 tak for hjælpen Thomasminde! Havde ellers surfet på siden uden at se linket til forhandleroversigten...

Lene G
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har igår
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 13:36

betalt 190 kr for 25 kg Linamix.

Tine

*La Luna de Primavera * Freja * Surprice * Ticco*

-En rigtig hest er en oldenborg-

-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-

0
0
Svar på denne tråd

Fragt...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 18:05

LeneG, du kan få gratis leveret, hvis du køber mindst 7 sække, når du har så langt til en forhandler, men det er selvfølgelig en stor udskrivning på én gang. Det kunne jeg ihvertfald i vinters, hvor der heller ikke var nogle her i nærheden. Og de arbejder på at udvide forhandlernettet. Måske er der kommet nogle tættere på dig. Det sted, jeg købte et par sække for nogle dage siden, er ikke kommet på listen på hjemmesiden endnu.

Og ja sidste års dårlige høst gjorde jo også havren ret dyr. Jeg tror nu den prisstigning Helle brokker sig over er den samme som vi (mylady) fik besked om for et par måneder siden, hvor vi fik chancen for at købe til gammel pris, hvis vi bestilte inden en vis dato.

0
0
Svar på denne tråd

Linamix
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 18:18

Og ellers gør man som jeg :-) Jeg skrev faktisk til hende Pernille fra Unitron og spurgte om ikke de skulle have en forhandler i nærheden af mig.

Gav dem to muligheder som jeg syntes var gode - og vupti, søreme om ikke der nu er en forhandler af Linamix/Equifirst produkter i nærheden af mig nu.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Linamix
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 21:49
Og hvad er det nu liiige Linamix er??

/Dina
0
0
Svar på denne tråd

i har helt ret..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 23:30

ALT stiger. Jeg var ved at gå bagover dansen da jeg også fik brevet og da jeg ikke kan nå at bruge 40 sække på de md det har holdbarhed må jeg enten bestille og betale fragten oven i som er temmelig dyr eller hente i ejby. Så jeg henter i Ejby til 190 kr sækken og sælger det videre for 200, leveret, simpelthen for at holde bare noget af benzinen hjemme. Fortæller dog mine kunder at det er sådan det hænger sammen. Det samme gælder med roepiller og med den stigning der er nu hvor de koster 86 kr for 25 kilo løber det godt nok op..

Det er et møg godt produkt, Men jeg syntes også det er blevet dyrt. desværre..

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Hvordan..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 11:21

Hvordan slap jeg så med 156,25kr i sidste uge? Samme pris som jeg har givet i vinters også.

Når I bare skriver Linamix regner jeg jo med at det er den samme som jeg bruger - altså "bare" pillerne, men det er måske en af fuldfodersækkene der menes?

/Mia.

0
0
Svar på denne tråd

Foder...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 11:43

Ja alt stiger i år- korn og mælk bla.

Jeg synes faktisk det er på tide, at landmændene får en bedre pris for det, de producere. Landmændende har igennem mange år næsten skulle give deres vare væk og det er også derfor mange små landmænd knækkede nakken.

Bare det at de skal hælde mælken ud i kloaken for ikke at få en bøde fra Arla- for for meget leveret mælk!

Så jo vi skal regne med stigninger i priserne på hestefoder over alt!

Pavo Kruidenmelange og Pavo Slobber mash sælges

super BILLIGT-

Smuk hestehoved dørklokke sælges!

Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Mia...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 12:06
Måske den forhandler, du har købt det hos, stadig har hjemme af det gamle parti/har købt til gammel pris, og ikke har fået nyt hjem siden prisstigningen?
0
0
Svar på denne tråd

Stigning igen..
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 11:08
Så er den gal igen. Har lige fået brev om, at prisen nu stiger til 231,25kr bl.a pga dårlig høst for andet år i træk.
0
0
Svar på denne tråd

foderpriserne
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 21:26

er stigende over alt og ved alle - det er råvarene der stiger helt vildt...

Vi skal i det kommende år af med ca 2 mill. mere for slagtesvinefoder end sidste år (producere godt 7000 sl.svin)

www.erfagruppensyd.dk

RDH hoppe, drægtig sælges

Hingsteføl sælges:

Højdalgaards Archilles xRDH xBlueHors Romancier

Desuden sælges 1 og 2 års FR hingste (Se: Arthur og Romeo)

0
0
Svar på denne tråd

gammel pris...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 00:07
Ja jeg ved det. De sætter dog først prisen op mandag, hvor jeg køber det, så jeg købte tolv sække til gammel pris.
0
0
Svar på denne tråd

Er det Linamix
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 09:38

der stiger så meget det afskrækker jo næsten en, for og bruge det. Det er jo voldsomt, så meget foderet stiger.

Bruger Suregrow til føllet, den stiger til over 230 kr

Er godt nok glad for, at jeg ikke bruger korn til dyrene.

Tine

*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*

-En rigtig hest er en oldenborg-

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-

-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-

0
0
Svar på denne tråd

Linamix
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 10:28

Jeg har nogle Linamix sække (10-15 stk) stående hvis nogle har interesse, da jeg er stoppet som forhandler. Kan selvfølgelig købes enkeltvis.

Pris kr. 100,- pr sæk (afhentning v. Roskilde)

Kontakt på PB

Conni

Keltic Maccoy - Valentins Emma - Maggie May - Holms Prinsess Of Picasso - Madicken

Intet er umuligt for den, der ikke behøver at gøre det selv

0
0
Svar på denne tråd

linamix
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 21:00
jeg ville da gerne købe 4-5 af dine sække connielehmann

bimsen og Dubi Dance

0
0
Svar på denne tråd

linamix
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 13:11

Det har desværre vist sig at udløbsdatoen på min linamix er udløbet d. 28-08-2007

Conni

Keltic Maccoy - Valentins Emma - Maggie May - Holms Prinsess Of Picasso - Madicken

Intet er umuligt for den, der ikke behøver at gøre det selv

0
0
Svar på denne tråd

connilehmann
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 19:56
Øv det var ærgeligt

bimsen og Dubi Dance

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har opgivet
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 21:05
at bruge det. Det fungerede super godt og selvfølig skal landmænedene have betaling for deres korn osv. men en pris stigning på over 60kr det er alså for meget så kan jeg godt nøjes med god Raps olie og hestene ser nu godt ud alligevel...

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Midt Jylland
Salg/kommision/Træning
www.123hjemmeside.dk/Nordhus

0
0
Svar på denne tråd

øv... hvorfor bor jeg ikke på sjælland..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 23:33

Ellers var jeg klar aftager til din linamix conni..

Jeg tror på at den sagtens kan holde sig længere end angivet dato. øv øv øv...

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Nienna sælges ved fravænning. Brun PRE hoppe.
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Prisstigning
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 10:52

Hej

Arbejder selv i foderforretning, og må sige at der kommer store prisstigninger på alt foder og det er ikke fordi hverken os forhandlere eller levenrandørerne kommer til at tjene mere på det det er kun fordi råvarerne er steget enormt!

Det er lige meget hvad man vil fodre sin hest med, så stiger priserne. Det skulle lige være, hvis man selv laver havre og udelukkende fodrer med det, så er det billigt at have hest.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan sagtens bruges selvom
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 13:34
det er udløbet, men jeg ville nok få det brugt ila en 2 mdr - så sælge det lidt billigere og begræns tabet istf at smide det ud...og tabe alle pengene.

Eva

Hjemmeside: http://www.topshoej-stutteri.dk

Opstaldning tilbydes, ridehus og optimal fodring.

Sælges :
*yndig dansende lipizzanerplag
*stor, sød varmblodsplag e. H. Happy Hero og M +mor
0
0
Svar på denne tråd

156,25kr
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 16:08

Jeg kommer lige nede fra foderforhandleren..

156,25kr for en sæk med Linamix piller. Og jeg spurgte endda om ikke det var steget??

I den anden ende af byen koster sækken nemlig 198kr. (eller det gjorde den i sidste uge - man ved jo ikke om den er røget op sidenhen).

Det er ikke samme sending som sidst, så det kan ikke være forklaringen. Disse sække har holdbarhed helt til december - dem jeg købte sidst udløb her i september.

Behøver jeg at sige at jeg selvfølgelig købte en ekstra Normalt plejer jeg ikke at have stående til lang tid, men hvis det samme pludselig koster næsten 100kr ekstra kan det jo godt betale sig.

/Mia.

0
0
Svar på denne tråd

equifirst
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 18:32
Conni: Har du noget foder liggende? Så er jeg interesseret, jeg bruger Omega3 og Junior.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider