Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Plast foran åbning??
Forfatter: 
Dato:  04-01-2004 12:44
Jeg så en dag et billede af noget klar kraftigt plast der lå i bannere ned foran åbningen i en løsdriftsstald. Jeg kan ikke finde hjemmesiden igen og håber, at der er en herinde der kan hjælpe mig. Ved du hvor jeg kab købe/bestille det foromtalte plast?
Venlig hilsen Lena
0
0
Svar på denne tråd

Hos stutteri Jaka
Forfatter: 
Dato:  04-01-2004 14:20
Hej Lene :-)

Jeg har set ordningen på fgl. hjemmeside. Kontakt stutteriet, og hør hvor de har skaffet plasten henne?

-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine
0
0
Svar på denne tråd

Også set det
Forfatter: 
Dato:  04-01-2004 14:22
Jeg har også set det, men kan ikke finde siden igen 8-)

Det er også sådan noget plastik man bruger til åbninger på lager, fryserum m.m.

Hmmmmm, skal nok lige lægger hovedet i blød.

It you'er not making dust
you'er eating it !
0
0
Svar på denne tråd

Vi bruger det
Forfatter: 
Dato:  04-01-2004 16:41
hos vores køer, eller skal jeg sige har brugt det. Jeg kan ikke lige huske hvor vi har købt det henne, men kan sikkert godt finde ud af hvor. Send mig en besked, hvis jeg skal finde ud af det.

Vi bruger det ikke mere, da det ikke er særlig bevendt, det blæste stadig ind og kulden holder der ikke ude, så det eneste det kan bruges til er at det holder regn og sne ude, altså hvis det ikke blæser. Og så kommer det også lige, at jeg mener der kostede noget, og vores køer rykkede det ned, so vi kunne ikke lave andet end sætte det op hele tiden.

Jeg regner med at jeg hører fra dig, hvis jeg skal se om jeg kan finde fakturen på det!

MVH
Gitte

Har en welsh sec B tilsalg, se min præsentation, eller kontakt mig for yderliger information.
0
0
Svar på denne tråd

"Truckport"
Forfatter: 
Dato:  04-01-2004 16:41
Hej Lena

Plasten kan fås i ruller i 2 bredder hos Poda Hegn.

Hilsen Majken
0
0
Svar på denne tråd

Hvad er....
Forfatter: 
Dato:  04-01-2004 17:19
.....prisen på det?

Uafhængig ALOE VERA distributør

:-D Mie Doktor :-D

http://doktor.ridesiden.dk www.flp.dk/doktor

0
0
Svar på denne tråd

Ikke helt billigt....
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 21:49
I Podakataloget for 2003 koster en rulle m. 25 m i 30cmx3mm 1425 kr. excl. moms. Dertil kommer en speciel dobbelt skinne der koster 250 kr. pr. m. En rulle på 25 m rækker til en port på H: 200 cm og B: 300 cm, da man overlapper hver bane m. 5 cm.

Hilsen
Majken
0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  07-01-2004 14:20
Mange tak for hjælpen. Det var da en volsom pris. Jeg er nok bare nød til at have det, ellers bliver der træk i stalden.
VH Lena
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider