Nu er det godt nok ikke denne model, jeg har købt til Fede, så det praktiske kan jeg ikke hjælpe med.
Men jeg gav ham den på et par gange for at "øve", men han blev bare sur og tvær, og prøvede at grubbe den af op af mig. Vi var bl.a på en lille fold for, at han skulle prøve at æde med den, men det handlede stadig kun om at få den af.
Tredje dag pakkede en vendinde og jeg mundkurven og en madpakke, og så tog vi på engen. Fede fik mundkurv på, og blev sluppet løs med de andre heste. Så satte vi os i græsset og spiste vores medbragte mad, imens vi kunne holde øje med, hvordan det gik. Der gik ikke mange minutter, før den madglade hest fik lært sig teknikken 
Så nu går han igen sammen med de andre og det går rigtig fint. Han har dog også fundet ud af, at man godt kan få den af, så han smider den ca. hver 3. dag, men så får han den bare på igen, og en gang imellem kommer han på jordfold natten over, for at spare lidt på det græs, der sætter sig som en stor vom under maven af ham 
Det skal lige siges, at han ikke længere er sur på den, og han accepterer fint at få den på.