Min dejlige bagge, som amn kan se inde på min præs, er blevet syg.
. Hun har været halt i 14 dage. Da hun havde været halt i nogle dage, ringede jeg efter dyrlægen, som kom og fandt ud af, at min bagge havde en stor hovbyld. Min kæreste måtte holde benet på Mille ( min bagge ) Fordi jeg ikke selv må. Jeg går gravid i 31 uge og har bækkenløsning. Dylægen skar bylden fri så den kunne få luft og hele, men benet er ikke blevet bedre efter en uges behandling.
I dag kom dyrlægen så igen. Tredje gang i denne uge. Og fik en dyrlæge mere til at kigge på hende, fordi hun stadig ikke er blevet ren gående og hun har meget ondt. Den anden dyrlæge mener nu, at Mille har fået betændelse i mellem hoven. De tkan operesres væk, men desværre kan der også være andet galt. Hovbenet kan være skubbet, da han mener hun kan være lidt forfanget. Nu skal hun til røntgen. Og jeg går og er pisse bange, rent ud segt, for at få den værste diagnose.
Nu har jeg så et spørgsmål. Er der nogen der kender til andre tilfælde, hvor hovbenet har rykket sig, og kan der gøres noget hvis det er???
Jeg vil ofre alt for at min dejlige hest kan få et godt liv. Koste hvad det koste vil. Hun er kun lige blevet 8 år den dejlige tøs.
Hilsen
Marianne