Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

dejlig oplevelse
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 08:49

Har altid fodret mine heste med brogårdens foder og med stor succes. Så fik jeg et føl for 3 mdr siden og har ikke længere heste hjemme, og selvom de først sagde ja til at jeg selv fodrede hende lavede de det pludselig om. Derfor blev hun så i stedet fodret med salvana junior. I følge dyrlægen er det også et ok foder, men brogårdens er bedre. Men sikke en forskel der var. Jeg blev rost for at have den mest opdragen hest som altid kom helt af sig selv når jeg kaldte, selvom jeg kune havde haft hende en måned og hun kun var 9 mdr. Det var selvfølgelig pga. foderet og det vidste jeg godt. Efter to dage på salvana kom hun ALDRIG selv op til mig. Hun stod helt mærkeligt og strakte hals når hun spiste og det klistrede i munden på hende. Det kunne jeg ikke leve med og da de ikke ville gå på kompromis, valgte jeg at flytte hende. Hun kom igen på Brogårdens og efter bare to dage igen har jeg nu igen den mest opdragne hest i stalden som altid kommer.. griner.. selvfølgelig er det foderet, men det gør det jo ikke til en mindre god oplevelse.

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 11:52

dejligt, er selv meget glad for Brogårdens foder.

Forstår bare ikke, at fodret opdrager hesten???

Den skulle da gerne være lige opdragen, om den får det ene eller dt andet foder...

Tine

*La Luna de Primavera * Freja * Surprice * Ticco*

-En rigtig hest er en oldenborg-

-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider