Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hvad skal jeg gøre
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:02

hej alle sammen i går fik jeg af vide af min pony har fået asma .

nu står jeg og ved ikke helt hvad jeg skal gøre det er ret slemt så han kan ikke stå inde mere . skal gå ude hele tiden . lige meget hvordan det er uden for .

ud over det må han ikke få særlig meget græs for så bliver han alt for stor sage dyrelægen .

det er bare lidt surt at få af vide .

det jeg gerne vil vide af jeg .

hvad skal jeg gøre .

han er 16år gammel og har kostede mig 20,000 siden april sidste år

kun på dyrelæge .

og han er ikke helt på toppe mere , og har haft en seneskade i sit forben . så han bliver ikke brugt .

er det et liv for en hest at været syg hele tiden . først stafligkopper og så 3 gange beunkittis . og nu asma . !!!

hvad mener i . ???

0
0
Svar på denne tråd

mig igen
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:05

det er ikke fordi jeg ikke vil bruge flere penge , men er det et værdigt liv for ham .

penge er ikke et problem . ! det er ikke det der skal bestemme hvad der skal ske . !

0
0
Svar på denne tråd

Alt afhænger
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 19:06

jo af hvilke forhold du kan tilbyde din hest og hvad den skal bruges til. Mange astma-heste har et ganske udemærket liv, man skal bare tage nogle hensyn til dem og nogle har brug for medicin enten i perioder eller konstant.

Du når langt ved et støvfrit miljø og ridemæssige hensyn til hesten, men jeg vil da også gerne sige at det ikke er synd for en hest at blive aflivet/slagtet og beslutningen er der kun en, der kan tage og det er ejeren.

Hingsteplag (½ PRE) sælges til reduceret pris pga. mindre handelsfejl.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider