Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvordan passer du dine læderrides
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 08:29

Hej Ænder.

Nu har jeg lige købt mine første læderridestøvler, jeg rider lidt indimellen, men er ved at blive sindsyg af mine de gamle kunstlæder.

Men men men, hvordan passer man sådan nogle? Har brug for gode råd - bruger i lædersæbe eller?

0
0
Svar på denne tråd

la lai la lai
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 09:25
Støvlestrækkere og skosværte - ganske enkelt

Håndopmadet nymfeparakit-unge søges...

0
0
Svar på denne tråd

Jup...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 10:35

det samme her.

En fugtig klud og derefter skosværte er også det, jeg bruger.

Det første par, jeg havde, blev passet og plejet, vasket og fedtet ind - og så faldt de bare helt sammen, fordi læderet blev blødt. Så det kan ikke anbefales at pleje dem som man plejer sadlen...

"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tørrer
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 14:59

bare mine af i sadelsæbe hvergang jeg har redet, og har ingen problemer mine støvler er 7 år gamle og stadig pæne. Også bruger jeg selvfølgelig støvlepåtrækkere og stivere elleres er du da helt sikker på at de skvatter sammen.

Hilsen Gitte

Medlem af DÅHM.... Jeg rider stævner, og jeg kan lide det...
0
0
Svar på denne tråd

Øh...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 15:31
Hehe, er godt nok aktiv stævne rytter og har et par dyre special syede ridestøvler, meeen de bliver lige tørret over med en svamp engang imellem. Måske hvert ½ år får de lidt læder olie. :D

Nina Christophersen
Flere heste sælges, se præs eller HP.

Gør livet til en fest, rid Spring hest
:D
Stald Egeskov Ridecenter(Klik her)

0
0
Svar på denne tråd

har to sæt støvler
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 20:35
en dressur/all round støvle mrk Cavallo og en spring mrk Mountain Horse som er helt nye de får en tur med en fugtig klud og en gang læderdressing fra blue horse det funker perfekt for mig men kun når de er beskidte el sådan ikke hver gang jeg bruger dem...

Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd

Læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 22:23

Har et par Königs dressurstøvler som dog ikke bliver brugt pt. Men tørrer dem over med en fugtig klud hvis de er beskidte og så får de en gang sværte ind imellem. Når de ikke bliver brugt står de med stivere i og i en støvletaske.

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 17:16

støvlestrækkere og når de er besdkidte skyldes de med vand og smøres ind i effekt - mener det er Blue horse der fører det.

- Jeanette

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 13:36

en støvle taske til mine.. ganske praktisk. og så har jeg støvlestivere i dem + jeg passe dem perfekt ;)

hvis du gerne vil have et par støvler der kun passer dig men at de så også passer perfekt kommer du nok ikke under 4000 kr. det gjorde jeg hvert fald ikke. og nej mine læderridestøvler er ikke secialsyet.

you never fell my pain.

0
0
Svar på denne tråd

Ved behov
Forfatter: 
Dato:  17-06-2007 16:01
Mine bliver vasket af den ene dag og får noget skosværte dagen efter når de har brug for lidt rengøring. Desuden har jeg lægskafter i dem.

Støt en god sag: kig ind på http://www.politihesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg rengøre
Forfatter: 
Dato:  18-06-2007 07:41
mine ved at vaske dem med lædersæbe og give skosværte bagefter, for hvis man bruger læderfedt blødgøres læderet og mister den støttende effeckt...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider