Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

min hest mangler ledvæske
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 17:41
jeg har lige fået af vide i dag at min hest muligvis mangler ledvæske i sine bagben , hvad vil det evt betyde han viser ingen tegn på smerter eller halthed han løber og er glad ,håber på lidt svar ,
0
0
Svar på denne tråd

slet ingen
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 20:02

der vil være sød og skrive en kommentar ,har fået af vide at han ka skjule smerterne hvis han er vant til at have dem , syntes jeg bare lyder underligt da han slet ik halter eller viser smerter,

min hest gør m,it liv værd at leve .
0
0
Svar på denne tråd

hvem har sagt det?
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 23:41

Hvem har sagt den mangler ledvæske? Dyrlægen? Hvis den virkelig mangler ledvæske kan dyrlægen sprøjte noget ind i ledet i stedet for, det er selvfølgelig ikke godt. Hvis det ikke er noget din dyrlæge har sagt, så spørg ham eller hende tilråds.

0
0
Svar på denne tråd

hvis din
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 09:00

hest ikke er halt, vil jeg synes, at det er en dårlig ide, at begynde at behandle på den og sprøjte den i ledene.

I stedet ville jeg forsøge mig med noget tilskud. Du kan få noget fra Cortaflex, der hedder Cortaflex HA powder, som indeholder hyaluron komponenter, som skulle hjælpe hesten med produktion af ledvæske. Dyrlægen bruger ofte at sprøjte hyaluron ind i tørre led. Du kan købe det her:

www.cortaflex.dk/ andreprodframe.html

0
0
Svar på denne tråd

grgrthrth
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 09:13

Min hest fik en skade og fik mange gange sprøjtet ledvæske i koden. -Men hun var også kraftigt halt.

Snak med dyrlægen om hvad der er bedst?

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider