Nu har jeg langt om længe fået fat i en smed som kom her idag og åh jo jeg måtte skam tage hele 4 timer før fri, men det er ikke det dette indlæg skal handle om.
Altså jeg har haft smed her idag ognu står jeg i den situation at begge fjordhestene er ømtåede på forbenene - det er værst nå jeg trækker eller rider på grusstien. Hvad kan der dog være galt? er det farligt? går det over? hvornår? Jeg er altså ved at panikke over det, så erfaringer søges.
Det skal lige siges at det er en meget anerkendt og registreret beslagssmed fra Slagelse der har været her. Jeg har netop valgt ham fordi den smed som jeg har brugt altid aldrig kommer når han lover det. Jeg er frygtelig ked af det og håber at nogen som har oplevet det samme vil svare.
Jeg har talt med min dyrlæge her til aften og hun mener at heste godt kan blive ømtåede efter beskæring - jeg har bare aldrig oplevet det før - og jeg er rigtigt bange og har både tænkt på forfangenhed og alt muligt andet men det mener hun er usandsynligt, når de endnu ikke er kommet på græs og det er startet samtidig og lige efter beskæringen - de 3 andre heste er ikke der ikke spor at mærke på.