Hejsa!
Tak for rådene, jeg er nu gået helt fra travo og Häfer, og har i stedet snakket med forskellige foder konsulenter fra forskellige mærker. Efter det er jeg gået over til St. hippolyt.
Han får nu, hvor han går på døgnfold 600 gr. naturmüsli pr. dag, samt lidt mash hver anden dag.
Metrik elsker st. hippolyts produkter, så nu håber jeg også bare at de giver den rigtige effekt
Jeg har jo kun ham, så om jeg betaler lidt mere eller mindre i foder betyder ikke det store i det samlede heste budget.
Hvis der er nogle er læser med på sidelinien, som er 100% inde i st. hippolyt og deres produkter - så er I meget velkommen til at komme med et forslag til en fodringsplan til efteråret.
Jeg forventer at han bliver vallak når de igen kommer på stald om natten, dvs. ca. samme tid som de skal ind igen. Hans endelige slut højde er jeg lidt i tvivl om, men han voksede 13 cm. sidste år, og gør han det igen (hvad det ser ud som om lige pt.!) så bliver hans slut mål omkring 164-168 cm. Han er meget muskuløs af ikke at være ældre - så han bliver nok en middelsvær herre
(Han er blanding af oldenborg/fuldblod)
Der kommer nye billeder på min præsentation senere denne weekend, men de 2 taget med mobil telefonen, er fra inden de kom på sommergræs i år (Dvs. lige da han fyldte 2 år.)
Sikke en smøre dette blev til - håber der sidder nogle st. hippolyt eksperter derude