Ja, nu er den helt galt med min dejlige basse igen igen...
Han har haft en seneskade og vi har nu genoptrænet i et halvt år, men nu er han bare stokhalt.
Jeg er så ked af det og så skuffet, nu begyndte jeg lige at tro på det.. det er 3 gang han bliver halt på grund af skaden, udover det har han været halt så mange gange af uforklarlige årsager og jeg har lovet mig selv at dette var sidste gang jeg genoptrænede ham, jeg orker ikke mere, jeg bliver så ked af det hver gang, det er fandme svært..
Han er sådan en god og dejlig hest..
Han har forandringer på hovsenebenene og forbenet dragtbrusk, det blev konstateret for 2 år siden, dengang mente dyrlægen det var uden betydning men jeg har mine tvivl nu, hvorfor bliver han ved med at blive halt? Jeg bestiller en tid til ham på tirsdag, så kan han komme i røgten og blive scannet igen, han bliver ikke ridehest igen, den aftale vil jeg holde overfor mig selv og ikke mindst Ice, men jeg vil så gerne have et svar på hvad der gør at det bare ikke går..
Er bare så ked af det, frygter virkelig det værste...
Skulle bare lige have luft..
I må meget gerne komme med kommentarer eller fortælle om jeres hest hvis de har haft ligende problemer, både godt og skidt...