Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hjælp søges :o)
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 11:13

Hejsa

Jeg har lige fået en ny hest, en stor DV vallak på 167 i stg, han er meget varm, så mit spørgsmål er hvad skal jeg fodre ham med

Han står pt i den salgsstald hvor jeg har købt ham men han skal hjem til os selv privat i weekenden, der hvor han står nu fodre de med havre og et müsli produkt fra hippolyt...

Jeg tænkte at han kunne fodres med foder hvor der er minimal energi i... da han har mere end rigeligt at det i forvejen

Er der nogen af jer derude der har nogle forslag??? jeg er åben for alle forslag, jeg har pt wrap til rådighed - er det en god ide at give ham det som en del af foderet??

han skal bruges som konkurrencehest (spring)

Han skal selvfølgelig være dækket fuldstændig ind med det foder i foreslår

På forhånd tak

hilsen Nadja

0
0
Svar på denne tråd

Coolmix
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 12:03

Fra Spillers er der flere med varme heste der bruger hos os. Der sku være minimalt med energi i og ingen havre.

Mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd

AnjaVinter
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 12:07

takker...

men skal han ikke have mere end det??

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 12:11

Mener det er et fuldfoder, men snak med foderkonsulenten ang evt. supplement med lucerne osv. Du kunne også forsøge at gå ind på de forskellige fodermærkers hjemmeside, de fleste har lavenergifoder, og der er måske andre mærker der er billigere end spillers..dog ikke Hippolyt.

Håber du finder ud af det

Mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd

cool mix
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 15:22

Spillers cool Mix er et fuldfoder. Jeg fodrer med det og er 1000% tilfreds.

Jeg bruger 3 kg om dagen og det koster mig ca 600 i måneden.

Jeg tilføjer selv hvidløgspulver green power, men ellers er han dækket helt ind og fungerer optimalt på det foder.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider